Uběhlo 6 měsíců od mého rozhodnutí zhubnout. Vážím 60 kg, za půlrok nejezení jsem zhubla jenom 38 kg. Jsem furt nechutně tlustá, sice se mi až tak nesmějou, spíš vůbec, protože k nám přistoupila nová holka, která je hodně tlustá, tak se smějou jí. Jmenuje se Ema, celkem se kamarádíme, Laura se odstěhovala z našeho města, takže jsem se s někým začít kamarádit musela. Máma si stěžuje že jsem hubená, ale já si pořád připadám hnusně tlustá. Teď nejsem moc často doma. Chodím do fitka, zaběhat si, nebo si tak zajít nakupovat. Mámě řikám že chodim s kamarády ven, třeba do KFC, takže mě ani moc nenutí do jídla, kvůli jídlu se taky dost často hádáme. Vždycky když mi něco vnutí, tak si to vezmu do pokoje, vyhodím když se nedívá, nebo spláchnu do záchoda. Náš vztah se hodně zhoršil, už mi ani svačiny nedělá, což je dobře, obecně se už o mě moc nestará.
Chci z váhou klesnout na 45 kg, což bude ještě dlouhá cesta, ale musím se obětovat. Přijde mi, že poslední dobou jsem víc unavená a naštvaná, víc se mi chce spát, ale já svpje pocity ignoruju, chci být hubená za každou cenu.
Taky jsem potkala jednoho fajn kluka, dost se mi líbí, moji kamarádi říkali že já jemu taky, ale tomu nevěřím, protože jsem hnusná a tlustá a nikdo o mě nestojí. Vždycky, když jsem někde venku, tak nejím a když mě kamarádi pozvou někam na jídlo, vymluvím se, že už jsem jedla. Takže už moc kamarádu nemám, jsem furt sama, ale to mi moc nevadí, odjakživa jsem byla méně společenský typ.
ČTEŠ
Já...ta divná
Teen FictionAhoj,jmenuji se Amy, je mi 13 let a bydlím v New Yorku. Chodím na základní školu,tento rok chodím do sedmě třídy...No řeknu vám, docela síla.