Cesta

168 12 0
                                    

Tento incident jich přežilo celkem šest. Claire seděla v zadu s Sherry a Jill, zatímco Leon s Mikhailem seděli ve předu. Leon řídil a Mikhail kontroloval rádio. Pan smrt,  tak zněla tato přezdívka pro muže jehož Umbrella zradila.  Seděl v zadu. Nikdy si ještě nesundal masku.
Ten chlap tam seděl a koukal mapy. Claire se s úsměvem podívala na Sherry,  která spala na jejím klíně.
"Tak jak ty a Claire?" Zeptal se Mikhail Leona. "Co tím myslíš?" Opětoval mu otázku Leon. "Ale noták,  všichni to o vás dvou víme." Odpověděl mu pohotově Mikhail. "Tak co chceš vědět?" Zeptal se s klidem Leon. "Co bude s tou malou,  Sherry, adoptujete ji?" Leon se jenom pousmál a odpověděl "Uvažujeme o tom." Jill se usmála na Claire "Brzo budeme u letadla. Letěla jsi někdy?" Claire se usmála na spící Sherry a pak na Jill. "Jednou jo,  jako malá." Hunk se ležérně opřel o  sedadlo. "Do města bychom bychom měly dorazit tak za za pár minut. Musíme se připravit na cokoliv. Umbrella nás chce zničit. Proto Claire se kdyžtak s Sherry schovej k zemi." Jill se tázavě ohlédla na Hunka " A kam to vlastně poletíme? Mikhail říkal něco o Antarktidě, ale tam přece není přistávací zóna." Hunk  odložil propisku na mapu a pohotově odpověděl "Poletíme do Buenos Aires, odtud autem do malého rybářského města Ushuaia." Hunk se znovu pustil do práce a v malé dodávce se rozhostilo ticho až k hranicím města.

Mikhail nervozně hladil svůj Makarov, jsou už jenom tři bloky od letiště, když si všimnul barikád před nimi. Umbrella.

Resident Evil After HellKde žijí příběhy. Začni objevovat