Karta se obrací

42 6 0
                                    

Hunk jenom přikývl. "Děkuji pane." Všichni tam stáli v šoku, Sherry se tisknula ke Claire, ta ji pevně držela u sebe. Hunk se otočil šel ven z kanceláře, ve dveřích se otočil zpět k Rodriguezovi a vytáhl pistoli nabitou injekcí. "S Umbrellou jsem zkončil!" Řekl a vystřelil mu injekci přímo do krku.Rodriguez se svalil z křesla na zem. "Tak jo máme asi minutu, než se to hovado probere." Řekl Hunk a šel k jeho stolu a začal ho prohledávat. "Moc se lidi omlouvám, já bych to nikdy neudělal." Hunk tam něco hledal. Mikhail mezitím svázal Rodrigueze a Jill s Leonem hlídali dveře. "Mám to!" Vykřikl najednou Hunk a držel v ruce štus papírů. Claire pořád uklidňovala třesoucí se Sherry. "Dobře a teď to proč jsme tu."Zasmál se Hunk a šel k jeho počítači. Něco na něm dělal, pak do něj vložil flash-disk. "Až řeknu teď poběžíme k výtahu." Řekl Hunk. "Proč sakra?" Zeptal se podrážděně Leon. "Trošku jim to tady znepříjemníme." Řekl Hunk a se smíchem se zvednul. "TEĎ!" Zařval Hunk a všichni se rozběhli kromě jeho. Hunk ještě vypnul proud v klecích pod nimi. "Brzy se Thomasi seznámíš se svými dětmi." Řekl Hunk a rozeběhl se za ostatními. Leon stál na plošině u Claire a Sherry. Jenom co Hunk v běhnul na plošinu se ozvalo vřeštění, při nemž tuhnula krev v žilách. "Nahoru." Křikl udýchaně Hunk a Jill zmáčkla tlačítko a vyjeli až do prvního patra. Všichni vběhli rychle na nákladní výtah a jeli na povrch. Rodriguez se probudil a začal sebou házet, když zjistil, že je spoutaný, ztuhnul, když uslyšel šouravé kroky. Ve dveřích se objevilo to co bylo pěstováno v dolních laboratořích, Hunter, jeno z B.OZ. se k němu určitě blížílo. Rodriguez se jenom rozhlédl ale neviděl nic, čím byx se mohl zbavit provazu. Když se jeho pohled vrátil zpět na otevřené dveře uviděl to monstrum. Hunter Alfa, tak znělo kódové označení Umbrelly, se kněmu pomalu houpavou chůzi přibližovalo a metr od něj vyskočilo a drápem mu přeseklo pouta. Rodriguez vykřikl v bolesti, protože mu ta věc rozsekla ruku, ale osvobodila ho. Rychle vstal a utíkal k výtahu. Na chodbě jich už bylo asi pět, Zaběhnul do jedné kanceláře a tam se schoval. Claire s Sherry vyběhli jako první ze dveří chatky, poté je následovali ostatní. "Do lodi." Vykřikl Mikhail. A zanedlouho byli u lodi. Leon pomáhal Sherry a Claire do lodi, zatímco ostatní už lezli do lodi. Mikhail nastartoval a Leon s ostatními už šli dolů do podpalubí. Claire si lehnula k Sherry do houpací sítě a Leon naproti. Jill si něco četla a Hunk pročítal dokumenty. Mikhail lod otočil a pluly pryč. Rodriguez za sebou zabarikádoval dveře a šel hbitě k počítači. Byl infikován, musel to tady uzavřít a varovat Umbrellu, o tom co se tu stalo.

Resident Evil After HellKde žijí příběhy. Začni objevovat