KOREABOO: "Snowflake Geri Dönüşünü Gerçekleştirdi!"

282 43 41
                                    

[TREND] Snowflake Geri Dönüşünü Gerçekleştirdi!
-
by pandachii, today at 7.10 pm

Snowflake, ilk geri dönüşünü gerçekleştirdi!

Winter Works Entertainment'ın çaylak grubu, dün geceki Music Bank'te sahne alarak resmi geri dönüş performanslarını yaptılar.

Geri dönüşte retro bir konsept kullanan grup, Koreli netizenler tarafından övülüyor.

+ 127 👍 - 👎 -22

[+34, -12] heundeukheundeuk: BUNLAR ÇAYLAK MI? EMİN MİSİNİZ?

[+23, -5] wowo: Sahneyi izliyordum ve size yemin ederim o kadar kendilerine güveniyorlardı ki... Birinin bile yüzünde heyecan belirtisi yoktu. Sanki senelerdir sahne alıyorlar gibiydi 🙏

[+32, -12] sowonsarang: Albüm şarkılarını uyumsuz bulan tek ben miyim...

[+27, -9] sf9lobelobe: Snowflake'i bu geri dönüşten sonra SF9 ile shiplemeye başladım :3 Tarzları bana birbirlerini hatırlatıyor...
yiyangii replied: Ne alakaları var? Hiçbir şeyleri benzemiyor. Ama üyelerden biri SF9 hayranı diye biliyorum.

[+27, -3] riwoooon: Bu geri dönüş çok cesurcaydı ㅠㅠ Yavaş şarkılar genelde popüler olmuyor, bu yüzden daha ilk geri dönüşlerinde böyle bir albüm hazırlamak... Yarı aptallık yarı zeka işi. Sanki birincilik kazanmak için değil de, müzikal anlamda genişliklerini göstermek için yapmışlar albümü. Winter Works kızları idol değil sanatçı yapacak gibi.
heundeukheundeuk replied: Konseptleri de değişik. Birde her konsepte uyabildiklerini göstermek istemişler gibi. Çok esnek bir tarzları olduğu daha şimdiden belli ㅋㅋ

[+14, -0] reonie: O kadar yorum yazmışsınız ama biriniz bile Sun'ın rapinden bahsetmiyorsunuz. BAŞ VOKALİST OLAN KIZ RAP YAPTI.

[+52, -12] pandae: Sahne kıyafetleri hariç her şeyi beğendim... Fazla açık gibilerdi sanki.

[+27, -2] yiyangii: Bu geri dönüşle birincilik kazanmaları lazım... Bir çaylak gruptan duyduğum en iyi şarkılardandı?!
pandachiiii answered: Şirketleri çok büyük değil ve daha çıkış yapalı bir ay oldu, ne birinciliği?

SNOWFLAKE | KG A.F (Türkçe)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin