Fırtınanın Savrulması gibi gözlerinin bedenime esmesi.

53 12 17
                                    

Ön söz diye başlayabilirdim aslında , fakat anladığım ön sözsüz bir giriş yapmak istiyorum. Başlık ön söz olsa da sizlere kitabın içeriği hakkında bir kaç ip ucu vereceğim. Hadi yine iyisiniz .

Yıldızlar ağlar mı ? Sizce yıldızlar ağlar mı ? Bunun cevabını kitabın son satırlarına esir düşmeden önce duygularınızla derin bir süzgeçten geçirin derim.

"Gözleri olabildiğince açılmıştı , bir yelkenlinin fırtınada savrulması gibiydi saçlarının dalgalanması o an , delici bakışlarını üzerimde gezdirince anladım benimde fırtınanın  yelkenliyi çarptığı o  geminin limandaki kalıntısı olmayacağımı. "

Yutkundum ve  kafamı kaldırarak gözlerine baktım. İçimi tarif edemeyeceğim yoğun bir his kaplamışken göğüs kafesimin taklalar attığını hissedebiliyordum.

O an o saniye , bir rüzgar daha çıkmasın istedim. Çünkü ben aradığım limanı bulmuştum. Tek  iyi yanım parçalarım dağılmamıştı .. Her bir parçam limanım duruyordu.



İlk bölüm biraz kısa oldu fakat uzun uzun diğer bölümlerde gelecek önemli olan içimden geçenleri yazıya döküp sizlere sunabilmek sizlerde içinizde yer edinen tarif edemediğiniz boşlukları yorumda doldurun sizleri seviyorum :) 


Not: Arkadaşlar , bu hikaye kitap olacak   sevgilim için   yazıyorum. Sizlerden tek istediğim okuyun  ileride çok daha güzel olacak . Sizlerin yorumlarınıza da kitabın sonunda yer vereceğim. Şimdiden teşekkür ederim.Müzik ile birlikte okuyun, daha keyifli olacak :) 



Yıldızlar Ağlar mı ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin