-Pár nap múlva elmegyek megnézni a tesztalany, de csak hült helyét találom. Észreveszem hogy az ablak nyitva van. Elgondolkozom, hogy hogy tudta eloldozni magát.
Hívom Kamillát és Viktóriát telefonon. - Kamilla gyere gyorsan, van egy kis gond a tesztalannyal. -mondom üvöltve a telefonba.
Kamilla pár perc alatt oda is ért a laborhoz.
Viktóriának ugya ezt mondom. Ő is hamar felér és leülünk tanácskozni, hogy mit tegyünk most.
Semmi tervem sincs. -mondom szomorúan.
Se Kamillának, se Viktóriának sincs semmi ötlete.
Ránézek Kamillára, aki tudja mi következeik. El lezdett remegni. Viktöria rámnézett és nem érteft semmit.
Viktória -kezdem a mondandómat- azvan hogy megbeszéltük Kamillaval,hogy ha nem leszsikeres a szer akkor felkellvennünk a harcot a zombikkal.
-Ekkor Viktória nagyon sápadt arcot vág.
Tudom, hihetetlen de sajnos megkell tennünk a saját és majd a többe ember jövőjéért. Hiszem, hogy nem csak mi próbaltuk meg az ellenszert megcsinálni, és hiszem, hogy nem csak mi hárman fogunk a zombikkal szembeszálni. De előtte még kell fegyvereket szereznünk, amiért kikell mennünk az utcára. De ne féljetek védlek mindkettőtöket. Vagyis védjük egymás hátát. -hangzik a biztatásra szolgálatra
Amíg nem találunk valami fegyvert addig azt kell hasznosítanunk amit itt, a laborban valamint a korházban találunk. -mondom a biztos tényt.
Legelőször a laborban lévő dolgokat nézzük meg, hogy mi használható fegyverként a zombik ellen, de sajnálatosan veszem észre hogy semmi olyan eszköz nincs a laboratóriumban ami fegyverként hasznalható.
Nézzünk szét a folyosón. -mondom Kamillának és Viktóriának.
Kis idő elteltével javaslok valamit amit ami lehet furcsa és őrült ötlet de beválhat. Lehet a sok keresgélés felesleges volt. Elmegyek a folyosó végén található poroltó készülékért.
Gyeretek csak be a laborba. -szolok Kamilláéknak.
Visszafele felveszek egy másik poroltó készüléket és beviszem a laborba.
Maradjunk abba hogy a nevem mostantol csak Jack. Rendben?
Rendben. - Mondja kórusba Kamilla és Viktória.
Jack, -kezdi Kamilla a kérdést- miért kell ez a két poroltó készülék?
Nos, az a tervem hogy a két porlotó készülékböl összehozunk valahogy egy két tartályos lángszórót a zombik ellen. De igyekeznünk kell egy kicsit úgyhogy kezdjünk is hozzá.