Dark World

19 0 0
                                    

Miután megszerkeztettem a lángszóró végét, elkezdtünk gondolkozni a két segédemmel, Kamillával és Vitóriával, hogy honnan szerezzünk megfelelő alaktrészeket hozzá. Szerencsére pont volt nállam egy önygujtó.
- Erre szükségünk lehet. Teszem ki az asztalra a zsebemböl az önygujtót.
- Jack, te cigizel? -kapom kétoldalrol a kérdés rohamot.
- Nem, dehogy. Csak találtam a folyosón. -mondom mosolyogva.
- Mire lehet még szükségünk? -kérdezi Kamilla.
- Hát még igen sokmindenre. Soroljam? Vagy elég ha megnézitek a tervet? -kérdezem nem idegesen hanem szépen, laza hangnembe.
Kamilla és Viktória megnézik a lapot és már mennek is.
10 PERC MÚLVA
Kamilla és Viktória is egy csomó alkotóelemmel a kezükben térnwk vissza.
- Ezt hogy csináltátok? -kérdezem döbbenten.
- Egyszerű volt mint az egyszer egy. -válaszoltak egyszerre.
- Honnan hoztátok? -kérdezem még mindig döbbenten.
- A raktárból. -jön a válasz mosolyogva.
Ezzel nekiálok és befejezem a lángszóró végét, majd miután kész vagyok teszteltem, és igaz énse hittem a sikerben, de mégis csak sikerült.
- Pacsi lányok. Megcsináltuk. -a döbbenet már inkább büszkeségbe váltott.
- Bizony meg. Jó kis csapat leszünk. -Kamilla mondja boldogan és rám kacsint.
- Na nyomás, szerezzünk némi fegyverzetet. -elindultam kifele a labórbol a folyosó felé, majd ki a folyosóra és le a főbejárathoz Kamillával és Viktóriával a hátam mögött.

Dark WorldDonde viven las historias. Descúbrelo ahora