JEST 8.07.2017r. DZIŚ ADRIEN IDZIE NA POSZUKIWANIA IDEALNEGO GARNITURU DLA SIEBIE NA NASZ ŚLUB. JA NATOMIAST Z ALYĄ JESTEŚMY UMÓWIONE W SALONIE SUKNI ŚLUBNYCH KLEIFELD.JESTEŚMY JUŻ W SALONIE I CZEKAMY NA KONSULTANKĘ. W KOŃCU PODESZŁA DO NAS KOBIETA I ZAPROSIŁA NAS DO PRZEBIERALNI. ODPOWIEDZIAŁAM JEJ JAK SIĘ NAZYWAM Z KIM PRZYSZŁAM JAKIEJ SUKNI SZUKAM I JAKI MAM BUDŻET PRZEZNACZONY NA SUKNIE.WIĘC KOBIETA PRZYNIOSŁA OSIEM KREACJI KROJU KSIĘŻNICZKA TAKIE JAK CHCIAŁAM, W KOLORZE BIAŁYM Z KRÓTKIM RĘKAWEM.PIERWSZA SUKNIA BYŁA OBCISŁA W PASIE I NA RAMIONACH, DRUGA BYŁA ZA DUŻA,TRZECIA BYŁA CAŁA GŁADKA, CZWARTA BYŁA DZIURAWA Z PRZODU NA BRZUCHU, ITD. W KOŃCU ÓSMA SUKNIA BYŁA IDEALNA OZDOBIONA KRYSZTAŁKAMI, MIAŁA PIĘKNĄ WYSADZANĄŁ KRYSZTAŁKAMI SPÓDNICĘ BYŁA PIĘKNA DO TEGO WELON 3/4, RĘKAWICZKI I BOLERKO Z DŁUGIM RĘKAWEM.ZAPŁACIŁAM ZA NIĄ 5000 ZŁ. I ODRAZU UMÓWIŁAM SIĘ NA OSTANIĄ PRZYMIARKĘ I WYSZŁYŚMY Z ALYĄ BYŁA ZACHWYCONA MOIM WYBOREM SUKNI BARDZO SIĘ PODOBAŁA WIĘC POSZŁYŚMY NA ZAKUPY. KUPIŁAM SOBIE BIALUTKI STANIK, BIAŁE FIGI KORONKOWE, POŃCZOCHY BIAŁE I PIĘKNE BIAŁE LAKIEROWANE SZPILKI. BYŁAM ZACHWYCONA JESZCZE TYLKO POSZŁAM DO SKLEPU CLARI'S PO NASZYJNIK SREBRNY, BRANZOLETKĘ I KOLCZYKI. WRÓCIŁAM DO DOMU RODZICOM POKAZAŁAM ZDJ W SUKNI WELONIE I RĘKAWICZKACH. POWIEDZIELI ŻE PIĘKNIE WYGLĄDAM BARDZO SIĘ CIESZYŁAM. NAGLE ZADZWONIŁ TELEFON PATRZE ADRIEN DZWONI ODEBRAŁAM.
ADRIEN-HEJKA SKARBIE CO U CIEBIE, JAK CI MINĄŁ DZIEŃ.
MARINETTE- BARDZO DOBRZE JUTRO IDĘ NA PRZYMIARKĘ SWOJEJ SUKNI A TY IDZIESZ ZE MNĄ BO CHCĘ ŻEBYŚ BYŁ PODEKSCYTOWANY MOIM WIDOKIEM.
ADRIEN-ALE TO RACZEJ NIE UDA SIĘ BO JAK PAN MŁODY ZOBACZY PANNĘ MŁODĄ PRZED ŚLUBEM TO MOŻE BYĆ W ŻYCIU IM BARDZO ŹLE, BĘDĄ SIĘ KŁÓCIĆ ITP.
MARINETTE- TO TYLKO WYMYŚLONE Z WYOBRAŹNI JAK MOII RODZICE PRZYGOTOWYWALI SIĘ DO SWOJEGO ŚLUBU TO NA OSTANIĄ PRZYMIARKĘ TO TATA POSZEDŁ RAZEM Z MAMĄ I TERAZ SĄ TAK BARDZO SZCZĘŚLIWI I NIE JEST IM ŹLE WIĘC JAK ZGADZASZ SIĘ PROSZĘ KOCHANIE. ADRIEN-DOBRZE SKARBIE ZROBIĘ TO DLA CIEBIE. MARINETTE-WSPANIALE JUTRO O 13:00 KOŁO MOJEGO DOMU DOBRZE KOCHANIE. ADRIEN TAK OCZYWIŚCIE NIE SPÓŹNIĘ SIĘ. MARINETTE-DOBRZE BO JA MAM PRZYMIARKĘ NA 13:40 WIĘC DOZOBACZENIA JUTRO. ADRIEN-PA KOCHANA MARINETTE KOCHAM CIĘ.Oto specjalne zdjęcie dla moich czytelników i obserwatorów pozdrawiam was serdecznie MISZCZE.
CZYTASZ
ŚLUB ADRIENA I MARINETTE
Romanceopisuje tu przygotowania od piątkowego wakacyjnego weekendu aż po ślub ADRIENA I MARINETTE zapraszam do czytania