-2-

186 9 0
                                    

  Yağmur

  "Murat bir sorun mu var? Noldu?"

  "Ben sana sonra anlatırım. Neyse ben kaçar bay."

  Sonra arkamdan bir ses:

  "Muraaat. Aşkım. Buldum seni işte."

  Dedi. Arkama bir baktım. Sarışın, 1.73 boyunda, zayıf, güzel mi güzel bir kız. Sonra bir baktım önüme Murat yok. Etrafıma bakındım. Murat ileride koşuyordu. O an bu kızın kim olduğunu hatırladım. Bu kız Murat'ın eski sevgilisi ve Murat ondan ayrılınca kız iyice kafayı sıyırmıştı. Hatta kızı Bakırköy'e deli hastanesine yatırmışlardı.

  Ece

  Biz Uğur'la güzelce kahvaltı yapaduralım, Murat gelsin bunun içine etsin iyi mi?

  "Çocuklar bana acil yardım etmeniz lazım."

  "Yok ya. Bana ufaklık derken iyi oluyordu."

  "Sana demedim zaten.Ben Ugur'a dedim. Biricik arkadaşıma dedim."

  "What?"dedim.

  "Yine noldu?"

  "Şeyyy. Hande... Geldi. Artık beni nasıl bulduysa?"

  Uğur birden gülmeye başladı.

  "Güleceğine bana yardım etsen nasıl olur diyorum."

  "Tamam tamam. En iyisi masanın altına gir."

  Sonra ben bir anda "Hayatta olmaz"

dedim.

  "Niye derdin ne? "

  "Olmaz öyle ayaklarımın dibinde"

  "Ciddi misin?"

  "Ciddiyim. Benim ayaklarım senin gözlerinin önünde mi olcak? Hayatta olmaz!!"

  "Sen gerçek misin?"

  "Benle bir daha böyle konu..."

  Araya Uğur girdi "Başka yol bulalım o zaman. "

  Sonra biz Murat'la kavga etmeye başladık. Ne diye masanın altına girecekse artık.

  Yağmur

  "Hande naber, nasılsın?" Hande'yi tam beş dakkadır oyalamaya çalışıyorum. 25 dakka daha oyalasam tamamdır.

  "Bu soruyu bana 15. kez soruyorsun. Saydım. Hem Murat'ı benden mi kaçırıyorsun?"

  "Yo...yo...yok öyle bir şey. Nerden çıkırıyorsun?"

  "Öyleyse ben gidiyorum. "

  "Nereye? Ne güzel konuşuyorduk işte."

  "Hadi bayy."

  Ben onu tutamadan gitti. Artık üzgünüm Murat diye geçirdim içimden.

  Murat

  Bir an kapıdan Hande içeri girdi. Ben de Ece'yi umursamadan direk masanın altına girdim. Ve tabiki fırsattan istifade Ece'nin ayaklarına yaslanınca bir an geri çekti. Sonra çekemiycek yer bulamayınca masadan kalktı. Ben de kabak gibi gözüktüm ve içimden oğlum sen bittin diye geçire durayım Hande de masanın altına eğilip bana gülümseyedursun.

  "Aşkım, masanın altında ne işin var?"

  "Ece'den saklanıyordum"

  Sanki o an Ece beni öldürecekmiş gibi bakıyordu. Ama ben o an onun sadece kızınca ne kadar güzel olduğunu umursadım.

  "Sen ne diyorsun. Bak Uğur ben bunu fena yapıcam. Yaptıkları yetmiyormuş gibi şimdi de bana iftira atıyor."

  Masanın altından çıkıp dedim ki "Ece yapma ama hepimiz senin benim peşimden koltuğunu biliyor"

  Ece bir şey diyemeden Hande Ece'ye çıkıştı "Sen benim sevgilime nasıl yan gözle bakarsın!!"

  "Manyak mısın be! Asıl o bana yan gözle bakıyor!"

  Ece

  Sonra Murat'a döndüğümüzde ortadan kaybolmuştu.İçimden yaktım çıranı diye geçirdim. Sonra Hande'ye dönüp "Ancak suçlu kaçar " dememle Murat'ın peşinden koştu. Ve içimden seni bir dahaki görüşümdeki halini çok merak ediyorum. O zaman bir tekme de ben sana vurucam diye geçirdim.

  Yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyorum. İsterseniz fikir verebilirsiniz. Ben de ona göre hikayeme yön veririm.

ASLAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin