BÖLÜM3

5 1 0
                                    

Hadi hoca gelmeden derse gidelim diyerek koluna girdim zeynep'in, sınıfa girdiğimde gene aynı manzarayla karşılaştım.          Aras arka sıraya geçmiş   sinirinden kuduruyorudu her neyse ben sırama geçip hocanın gelmesini beklerken telefonumu çıkarıp ALEYNA TİLKİ (Cevapsız çınlama) dinlemek geldi içimden şarkının bitmesine az süre kala hoca sınıfa giris yaptı ve telefonu kapatmak zorunda kaldım.
Aaaa olamaz Aras benim gözlerimin içine bakıyordu. Hayır yoksa bunun acısını benden mi çıkaracaktı offff ya bu hiç iyi olmayacak kesin diyerek gözümü kaçırdım ondan. Teneffüs çaldı ve eve gitmek için çantamı toparladım. Arkadan bi ses,
KAĞAN; Dur 1 dk diye önüme geçti Sen yarın kaçta geliyorsun ona göre seni almaya gelicem dedi. Şaşkın şaşkın baka kaldım gözlerine şey sen ciddi misin diyerek baktım gözlerine.
ARAS; Evet ciddiyim hem müdür beyin talimatı yapacak bişey yok Neyse yarın hazırlan 08:00 da almaya gelicem seni diyerek çıkış yaptı sınıfta. Bu duyduklarım doğru mu ya Aras beni almaya gelecekti kendi kendime kendimi cimcikledim. Biran önce eve gidip bunları tekrar gözden geçiricem diyerek hızlı Bir şekilde eve gittim aaaaaa Zeynep ı unuttum neyse ona eve gidince watsap'tan msj atarım. Eve vardığımda Annem gene döktürmüş yemeklerin kokusu burnumu deldi resmen, Anne ben geldim. diyerek çantamı ve montumu astım. 
ANNEM; Hadi kızım ellerini yıka yemek hazır diyerek gülümsedi.
Yemeğe başladığımızda bi güzel yedim çok acıkmışim Ellerine sağlık annemmmmm diyerek sofradan kalktım.              ANNEM; Afiyet olsun kuzum benim dedi ve tabakları toplamaya başladı. Ben odamdayım diyerek odama çıktım telefona baktığımda 4 sesli msj 5 cevapsız arama offff ya kesin bozulmuştur. Hemen arayıp olanları anlattım o da olumlu baktı. Çok yorgunum başımı yastığa koyduğumda derin bi uykuya daldım...

                                                                                        

Gizemli ÇocukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin