BÖLÜM1

11 1 0
                                    

ANEM; Melek hadi kızım okulla geç kalacaksın, demesiyle kendime geldim. Ewet okula geç kalmamam lazımdı. Yerimden çıkıp lavaboya gittim ellerimi yüzümü yıkadıktan sonra aşağa indim. Bi güzel kahvaltımı yaptıktan sonra çantamı alıp okula doğru yol aldım. Arkamdan garip ses geliyordu arkama baktımda seslenen zeynep'ti
ZEYNEP; Günaydın kanka diyerek kahkaha attı. Şaşırarak bi bakış attım. Hayrola bugün ayrı bir mutlusun neyin var diyerek gözünün içine baktım.
ZEYNEP; Ya ben odamda müzik dinliyordum ve bi sesli mesaj gördüm baktığımda Mesajı atan Kağan di ve bana sahilin oraya gelmemi söyledi. Hızlıca giyinip gittim yanına ve bana yarın büyük bir parti olduğunu söyledi.
Beni de davet etti. diyerek sözünü bitirdi. Eee süper işte kızım ne güzel dans edersiniz bol bol eğlenirsin. Senin adına sevindim. dememle kalmadı zeynep sende geliyorsun. dedi daha ben itiraz etmeden,
ZEYNEP; Bak Melek eğer gelmesen benimle birlikte bende oraya gitmem diyerek kafasını çevirdi. Offff tamam gelicem diyerek güldüm.
ZEYNEP; İyki varsın seni çok seviyorum canım arkadaşım diyerek sarıldı. Bende seni çok seviyorum dedim. Okulun kapısından içeri girer girmez gözüm o köşeye takıldı. Araslar o köşede hiç çekinmeden Sigara içiyorlardi her neyse boşver ip sınıfıma doğru yol aldım sınıfa girdiğimde 4 ,5 kız arka sıraya geçip harıl harıl konuşuyorlardı.
Yerime geçtiğimde kulak misafiri oldum.
KIZAR; Kızım yarın ne giycez of ya Aras ve arkadaşlarıda geliyormuş Bak şimdiden söylüyorum Aras benim ya acaba ne giycek gerçi o ne giyse yakışır  diyerek sözünü bitirdi. Çünkü Esma hoca sınıfa giris yapmıştı.
Olamaz yoksa Kağan in Zeynep ı çağırdığı partimiydi tabi ya en kötüsüde Aras'ta geliyormuş offff napicam ben şimdi gitmesem Zeynep'te gitmez Kağanla araları bozulur benim yüzümden tabiki bu en son istediğim şey olur gitmeliyim zaten gidip 30 dk sürmeden Annem aradı acil eve gelmemi istiyor diyerek bahane ederim. Evet evet bu iyi fikirdi.
Her neyse en sevdiğim ders başladı.
ESMA HOCA ; Evet çocuklar bu sene Müdür beyle görüştüm. Bizde bu sene liseler arası Müzik festivaline katılıyoruz bunun için güçlü seslere ihtiyacım var diyerek sınıfa bakarak göz gezdirdi. Hocam, hocam diye sesler gelmeye başladı sınıftan ama,
ESMA HOCA ; Aslında hem bu sınıftan hemde başka sınıftan gözüme kestirdiğim 3/4 kişi var ve bunlardan biri Melek hadi gel yanıma melek diyerek gözümün içine baktı.
Benmi çok mutlu oldum şey yani teşekkür ederim hocam bana güvendiğiniz için diyerek yanına gittim. Tam zeynep hoca söze giriyordu kapının tıklatığını duyduk (GİRİN) dedi zeynep hoca evet gelen Müdür beydi ve tam arkasında Aras vardı.
MÜDÜR BEY; Hocam kusura bakmayın dersi bölüyorum ama gene Aras bey derse girmemiş bende onu getirdim dersinden geri kalmasın diyoruz ama dinleyen yok ha bide hani sizinle geçen konuştuğumuz Liseler arası şarkı festivaline benimde 1 adayım var diyerek gülümsedi, şaşkın şaşkın pür dikkat gözlerinin içine baktık.

Gizemli ÇocukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin