BÖLÜM5

1 0 0
                                    

Yeni Birgun yatağımdan kalkar kalkmaz telefonuma sarıldım ama msj yoktu galiba daha uyanmamistir. diyerek lavaboya gittim ellerimi yüzümü yıkadıktan sonra aşağa indim kahvaltı çoktan hazırdı bile,

Hızlı bir şekilde giyinip kahvaltımı yaptıktan sonra Cansu ya msj attım (NERDESİN)diye onu evinin olduğu yerde alıp okula doğru gittik geçen gece neler olduysa hepsini baştan sona kadar anlattım. Tabi bu söylediklerim cansuyu şok etmişti.

Sınıfa girdiğimizde ona sarılarak sırama doğru yürüdüm. Evet Cansu bizim yan sınıftaydı. Arası gördüm olamaz ağzı yüzü kanlar içindeydi çok kötü dayak yemiş birilerinden yanına doğru gidecektim ki hemen ordan kalkarak sınıftan çıktı.

Acaba onu öylece görmem ona ağır geliceki gitti neyse biraz sakinleşince bende giderim yanına diyerek yerime oturdum.

Acaba nasıl oldu
Niye oldu
Neden oldu

Bunları diyemeden kendimi alamıyorum neyse teneffüs zili çalınca yanına gidip ondan öğrenirim. diyerek derse odaklandım.

Teneffüs zilli çalmıştı. Hemen bahçeye çıkıp Arası aramaya çıktım. Ama bulamadım. Noldu ki acaba ya ben naptim ona benden kaynaklanan bişey mi acaba diyemeden kendimi alamıyordum.

Okul bitince alttaki internet Cafe ye gittim. Onu bulmam gerekiyordu. Ama  bulamadım. Offff aklımda deli sorular napicam şimdi ben ya

Diye düşünürken bizim evin arka sokağında gördüm onu gene toplanmışlar sigara vb. seyler içiyorlardi. Galiba beni farketti ki yanıma geldi.

ARAS;NE işin var senin burda dedi.

"Seni merak ettim o yüzden"

ARAS;Tamam gördün hadi şimdi gir evine diyerek uzaklaştı yanımdan.

"Sanki ben onun kölesiyim ya hareketlere bak zaten onunla çıktığımız günden beri bi değişik ya"

Neyse evime gittim. Ama daha annem gelmemişti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 04, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gizemli ÇocukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin