Η Αρχή

112 11 4
                                    

Γειά σας,είμαι η Kaitie Conte και ζω μαζί με τους γονεις μου και τα 3 μεγαλυτερα αδέλφια μου,τον Sam,τον Josh και το Peter.Εγώ με τα αδέλφια μου περνάμε πολύ ωρα μαζί αλλά κυρίως με τον Sam και όταν δεν είμαι με τον Sam είμαι με την παρέα μου,την κολλητή μου Emma, το αγόρι της Emma,o Diego και το αγόρι μου τον Daniel.
Τέλος πάντων, ηταν Κυριακή 7:30 η ωρα το πρωι,ξυπνησα και βρήκα ενα σημείωμα,ηταν απο τον Sam και μου έγραφε να τον πάρω τηλέφωνο μόλις ξυπνησω τον πήρα τηλέφωνο και μου είπε οτι οι γονεις μας είχαν παει για τρέξιμο και εκείνος με τα αδέλφια σε μια δουλειά,εκλεισα το τηλέφωνο και πήγα προς την κουζίνα, τοτε είδα την πλάτη ενος κοριτσιου,το κορίτσι γυρνάνε αργά αργά κρατώντας ενα μαχαίρι,δεν μπορούσαν να φύγω απ'την πόρτα γιατί θα έπρεπε να περάσω μπροστά απο το κορίτσι, οποτε ετρεξα προς το δωμάτιο μου και κρύφτηκα, μέχρι να έρθει,έπερνα τηλέφωνο το Sam.
Sam-Hey Kaitie,τι γίνεται;
Kaitie-Sam,είναι ενα κορίτσι με ενα μαχαίρι στο σπίτι.
Sam-Τι λες;
Ανοίγει η πόρτα μπένει το κορίτσι και με έψαχνε γύρω γύρω στο δωμάτιο, το κορίτσι μιλούσε με μια τρομακτική φωνη 'έλα να παίξουμε, έλα',εγώ δεν μιλούσα,μετα ακούστηκε απ'το τηλέφωνο ο Sam να φωνάζει "Kaitie...Kaitie"και προφανώς και το κορίτσι το άκουσε εφόσον γύρισε προς το μέρος μου,εγώ κλείνω το τηλέφωνο, βλέπω την κοπελα πλησιάζει, ηταν ενα βήμα μακρυά...

Γεια σας!Αυτό ηταν το πρώτο κεφάλαιο της ιστορίας μου ελπίζω να σας άρεσε.
Αμα σας άρεσε πατήστε και το αστεράκι
Και σύντομα το επόμενο
Φιλάκια!!!

mystery bookWhere stories live. Discover now