Η συνέχεια του κυνηγητου

73 12 2
                                    

Βρήκε την κρυψώνα μου,η καρδιά μου χτυπούσε γρηγορότερα, σήκωσε το χερι της για να με χτυπήσει με το μαχαίρι, εγώ το απέφυγα και για να ξεφύγω παραπάτησα και έπεσα,σηκώθηκα γρήγορα γρήγορα και ετρεξα να φύγω, το κορίτσι ηταν πίσω μου,γρατζούνισε το πόδι μου και έπεσα, γύρισα να δω την επόμενη κίνησή της, έβαλα τα χέρια μου μου να καλυπτώ,αλλά δεν γινόταν τίποτα, άφησα τα χέρια μου να δω τι γινόταν και είδα 2 αστυνομικούς να την κρατάνε και  απο πίσω ηταν ο Sam,σηκώθηκα και τον αγκάλιασα,ξεχνώντας το αίμα που έτρεχε στο ποδι μου.Οι αστυνομικοί έφυγαν μαζί με το κορίτσι, ο Sam με άφησε απ'την αγκαλιά του και πήγε να μου φέρει εναν επίδεσμο αφού έβαλα τον επίδεσμο, ο Sam μου είπε να ετοιμαστώ για να βγούμε εξω να πάρουμε λίγο αέρα. Πήγα στο δωμάτιο μου και στο πάτωμα είδα ένα χαρτάκι που έγραφε 'H',το άφησα στο γραφείο, ετοιμαστηκα και φύγαμε,γυρισαμε αργά το βράδυ.Το επόμενο πρωί,ήρθαν οι 2 αστυνομικοί να μας ενημερώσουν οτι το κορίτσι δραπέτευσε το βράδυ και οτι θα έπρεπε να είμαστε προσεκτικοί. Εγώ πήγα κανονικά σχολείο. Αφού γυρισα απ'το σχολείο,ξεκίνησα να γράφω την εργασία της ιστορίας μου στον υπολογιστή. Ξαφνικα ο υπολογιστής τρελάθηκε,αρχισε να γράφει απο μονο του,ξεκίνησε να γράφει'δξσβεθεγεηξδξδισισπδξηειεηδιδξξδξδξδξβδξδξδιδνσηυςθεγθσιδξδοδξοδξμνωχχσθσοξροφξροξεοε%32779#+€€87383-283788ξδξσηιεησιδξιδ'μετα έγραψε με κεφάλαια γράμματα "ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ",ξαφνικά η καρέκλα αρχισε να τρεμοπαιζει,σηκώθηκα τρομαγμένη, η καρέκλα έπεσε και εγώ ουρλιαξα τρομαγμένη.Ξαφνικά μπαίνει μέσα στο δωμάτιο...

Γεια σας!
Αυτό ηταν το δεύτερο κεφάλαιο ελπίζω να σας άρεσε,άμα σας άρεσε πατήστε και το αστερακι.✨
Φιλάκια!!!😘😘

mystery bookWhere stories live. Discover now