Αυτοκτονία!?

39 5 2
                                    

Και μπήκε μέσα ο Josh.
J- Sam, έλα άρχισε η ταινία!
S- Οκ...
Νιώσαμε όλοι μία ανακούφιση.
S- θα έρθω μετά.
Κ- Οκ.
Κλίνει η πόρτα. Ανοίγουμε γρήγορα γρήγορα το βιβλίο στις τελευταίες σελίδες,οι οποίες ήταν φθαρμένες... Ανοίγει η πόρτα,μπενει ο Sam.
S- Μήπως θέλετε να έρθετε να δείτε την ταινία.
Κ- Όχι, έχουμε διάβασμα.
Κλείνει την πόρτα.
Ε- Ίσως,θα έπρεπε να διαβάσουμε το βιβλίο στο σπίτι μου.
Di- Σύμφωνο
Κ- Καλά, πάμε.
Πάμε να φύγουμε, και καθώς περνάμε από το σαλόνι ακούμε το Sam να ρωτάει...
S- Που πάτε;
Κ- Στο σπίτι της Emma, γιατί;
S- Να προσέχετε!
Κ- Θα προσέχουμε!
Πήγαμε προς στο σπίτι της Emma    αλλά δυστυχώς δεν βγάλαμε άκρη.Ο Daniel πρότεινε να με συνοδευψει μέχρι το σπίτι μού,εγώ δεχτηκα. Πλησιαζαμε προς το σπίτι μου,είδα από μακριά το Sam να περιμένει στην εξώπορτα. Καθώς πλησιαζαμε ακούσαμε έναν θόρυβο, σταματήσαμε και απ'το πουθενά πετάχτηκε εκείνο το κορίτσι,εγώ έκλεισα τα μάτια μου και έβαλα τα χέρια μου μπροστά,ο Daniel που έβλεπε τις κινήσεις της,είδε ότι πήγε να με χτυπήσει,τότε με πήρε αγκαλιά για να με προστατεύσει με αποτέλεσμα να απόκτηση μία μεγάλη πληγή στην πλάτη.
S- Dani; Είσαι καλά;
D- Μία χαρά
Το κορίτσι πήγε να ρίξει το δεύτερο χτύπημα και τότε ο Josh με τον Peter την απομάκρυναν από εμάς.Ο Sam ήρθε πρός το μέρος μας και με βοήθησε να πάμε τον  Daniel μέσα στο σπίτι.
Εγώ περιποιήθηκα την πληγή του και ο Sam του έφερε μία άλλη μπλούζα.Την ίδια στιγμή, μπήκε ο Josh με τον Peter στο δωμάτιο.
Κ- Είστε καλά;
S- Την πιάσατε;
J- Είμαστε μία χαρά και δεν την πιάσαμε , ξέφυγε.
D- Καλύτερα να πάω σπίτι.
Ρ- Θα σε πάω εγώ
D- Όχι, δεν χρειάζεται.
Ρ- Όχι, επιμένω θα σε πάω εγώ.
D- Τέλος πάντων.
Τον πήρα μία αγκαλιά πριν φύγει, μετά ο Peter τον πήγε στο σπίτι του.
Πήγα στο δωμάτιο μου και δεν μπορούσα να κοιμηθώ γιατί σκεφτόμουν και ταυτόχρονα δακρυζα...6:00 η ώρα το πρωί, άφησα ένα σημείωμα στο δωμάτιο του Sam και πήγα να πάρω καθαρό αέρα, πήγα σε ένα ψηλό λόφο που συνήθως φοβόμουν να ανέβω γιατί νόμιζα ότι θα χτυπήσω,από εκεί φαίνοταν ολόκληρη η πόλη και έναν γκρεμό,που κυρίως γι'αυτό φοβόμουν να ανέβω γιατί άμα γλιστρήσεις πέφτεις στο γκρεμό.Μετα από ένα μισάωρο άκουσα φωνές " Kaitie... Kaitie" γύρισα, είδα τον Sam να με πλησίαζει, πήγα να σηκωθώ,παραπατησα και πήγα να πέσω ευτυχώς, βρήκα και πάτησα σε ένα βράχο, όμως από ότι φαίνεται δεν ήταν αρκετά γερός εφόσον έσπασε και δεν πρόλαβα να πιαστώ από πουθενά, ευτυχώς ο Sam είχε πλησιάσει αρκετά κοντά και με έπιασε,με ανέβασε πάνω κάτω με πήρε αγκαλιά.
Έσκυψε για να είμαστε ακριβώς στο ίδιο ύψος.
S- Τρελάθηκες,Πηγές να αυτοκτονήσεις;
Κ- Όχι απλά σκεφτόμουν...
S- Τι σκεφτοσουν;
Κ- Εάν θα έπρεπε να αυτοκτονήσω ή να περιμένω τον αργό και βασανιστικό θάνατο.
S- Ποιός σου είπε ότι θα σε αφήσω να πάθεις κάτι;
Κ- Μα...Μα...
S- Κατάλαβες;
S- Μην σε ξανακουσω να μιλάς ετσι.
Κ- Ναι αλλά ίσως θα είναι καλύτερα να...
S- Kaitie!
Κ- Άκουσε με λίγο σε παρακαλώ, ίσως είναι καλύτερα να αυτοκτονήσω,αυτό το κορίτσι μου έχει επιτεθεί δύο φορές,χτες τραυμάτισε το Daniel, σήμερα αμα χτυπήσει κανένα άλλο εξαιτίας μου,δεν θέλω να βάζω σε κίνδυνο ανθρώπους που αγαπώ.
S- Kaitie,ακου, κανείς δεν θα πάθει κακό, κανείς,και θέλω να σταματήσεις να σκέφτεσαι έτσι,κατάλαβες;
Κ- Μα...
S- Κατάλαβες;
Κ- Καταλάβα
S- Μπράβο,πάμε μας περιμένουν ο Peter  και ο Josh στο αυτοκίνητο...
Κ- Οκ...
Γυρίσαμε σπίτι 7:15 ευτυχώς πριν ξυπνήσουν οι γονείς μου και πήγα σχολείο.Γυρισα σπίτι και ο Sam με τον Josh με πήγα στην ψυχολόγο. Πριν μπω εγώ στην αίθουσα του κ.Φιν μπήκε ο Sam  για δέκα λεπτά να μιλήσουν.Μετα μπήκα μέσα και ο Κ.Φιν ξεκίνησε:
Φ- Λοιπόν ο αδελφός σου μου είπε τι έγινε σήμερα το πρωί.
Κ- Το καταλαβα
Φ- Είσαι ένα έξυπνο κορίτσι, ξέρεις ότι η αυτοκτονία δεν είναι λύση.
Κ- Το ξέρω,αλλά δεν ήθελα να αυτοκτονήσω απλά το σκεφτόμουν ως επιλογή.
Φ- Ούτε σαν επιλογή πρέπει να το σκέφτεσαι...
Κ- Εντάξει
Φ- Λοιπόν επειδή έχω μία δουλειά θα φύγεις νωρίτερα σήμερα και θέλω στο επόμενο ραντεβού μας να είσαι πιο ήρεμη και να πέρνει πιο λογικές αποφάσεις.
Κ- Καλά.
Γυρίσα σπίτι,τα αδέλφια μου δεν με άφησαν λεπτό μόνη μου.
Το βράδυ ήμουν έτοιμη να ξαπλώσω και την ίδια στιγμή μπήκε στο δωμάτιο ο Josh με ένα sleeping bag.
Κ- Τι κάνεις εδώ;
J- Ήρθα να σου κάνω παρέα.
Κ- Βασικά ήμουν έτοιμη να ξαπλώσω.
J- Ναι,το ξέρω.
Κ- Δεν θα έπρεπε να ήσουν στον δωμάτιο σού.
J-Οχι
Κ- Γιατί όχι;
J- Γιατί έχουμε συννενοηθει με τους άλλους να μην σε αφήσουμε λεπτό μόνη σου.
Κ- Κάτι κατάλαβα.Τελος πάντων... Καληνύχτα
J-Καληνυχτα
Το βράδυ σηκώθηκα να πιο ένα ποτήρι νερό και τότε σκονταψα,δεν ξέρω σε τι γιατί ήταν σκοτεινά και τότε έπεσε πάνω μου...

Γειά σας!💜💜
Σας έλειψα 😻😻😻
Αυτό είναι το κεφάλαιο μου για σήμερα.Μεγαλο κεφάλαιο. Ουφ...😰 Κουράστηκα.
Τέλος πάντων... Ελπίζω να σας άρεσε και αμα σας άρεσε πατήστε το αστεράκι 🌟🌟🌟
Μέχρι το επόμενο
Φιλάκια 😘😘😘
💖💖💖💖💖
🌹🌹🌹🌹🌹
🌸🌸🌸🌸🌸

mystery bookWhere stories live. Discover now