3^^

62 13 4
                                    

''Uğruna ölebilecek kadar çok sevdiğin şeyler seni defalarca kez öldürmüştür zaten ''

Şöyle bir söz vardır '' bir insanı 3 defadan fazla görürsen bağlanırsın '' (y.n : cidden bu söz böyle miydi bilmiyorum ama neyse anladınız siz ldjefhguyedh .)  

Şimdi diyeceksiniz ki eee biz bu sözden ne çıkartalım ? napalım ? . Şöyle ki geçen gün şans eseri ? gördüğüm çocuğu hem öpmüş hemde gözümü kapattığım her saniye güzel yüzlü siması gelmişti aklıma .Bu sefer bu kadarla da kalmadı ..

Bu sabah  okula giderken  tekrar karşılaşmıştık . Sanırım bizim okulda okuyor diye düşünürken bizim karşı sınıfa doğru  gittiğini görmüştüm .

Onu boş verip sınıfıma girip sırama oturmuştum . Sıkıcı geçen dersten  sonra zil çalmıştı . Hoseok'un yanıma gelip ısrarı üzere yemekhaneye inmiştik .

Yemek sırasına söverken yüzünü tam olarak  görmediğim birinin bana çarpmasıyla elindeki tepsi yemeklerle beraber gömleğime dökülmüştü .  Hayır yani anlamıyorum her şey beni mi buluyor !   Kim çarpmış diye bakmak için gözlerimi gömleğimden çekip karşımdaki sakara çıkarmıştım.

Çarptığım kişi nedense ! tuhaf şekilde sürekli beni buluyordu.  Anlatırken kimin olduğunu eminim sizde anlamışsınızdır . Bu ikide bir olur olmadık yerde karşıma çıkan güzel yüzdü . Kendisine sakarlığı yüzünden biraz sövdük ten sonra pancar ( y.n :evet pancar olamaz mı sdjgfh) gibi kızaran güzel yüzünü incelemiştim çatık kaşlarımla.

Bu halde bile nasıl güzel duruyo falan dememi bekliyorsanız çok beklersiniz .. Girdiğim kısa transtan sonra karşımdaki sakar olan güzel yüzlü şahısın aleleacele gömleğimi temizlemisini izledim. 

Ne güzel temizliyor falan derken gömleğimin düğmelerini açmaya çalıştığını fark ettim . Ne yaptığını sanıyordu bu salak !  Sinirle bağırıp ellerini gömleğimden çekmiştim . Aslında rahatsız olmamdan ziyade heyecandan durmayan kalbime söz geçiremememdendi .

Bağırmamla irkilmiş bu seferde neden  gömleğimi açtığını söylüyordu . Ne de çok konuşuyo bu çocuk ! iyi tamam sesi güzel ama birazcık! rahatsız olmamış değildim . Hala konuşmaya devam ederken kolundan tutup sabahtandır bizi izleyen kalabalıktan çekip çıkarmıştım onu . 

Hızlı bir şekilde kolundan tutup tuvalete soktum onu . Elimi gömleğine götürüp sonuna kadar açmaya başlamıştım . Sanırım ne yaptığımı anlamadığı için gözleri olduğundan büyük şekilde açılmış hareketlerimi izliyordu.

Hızlıca ellerimi çekip kendi gömleğime geçmiştim . Elimi düğmelerime getirip açacakken '' ne yapıyosun sapık mısın ? '' diye cırlamıştı. Onun gömleğini çözerken rahatsız olmadı da şimdi kendi gömleğimi çıkarmam onu rahatsız etmesi de biraz değişikti ...

Bende  söylediğine karşılık '' yaptığın sakarlığın bedelini gömleğini alarak ödemeni sağlıyorum '' diyerek hareketlerime açıklık getirmiştim . Tbikide amcm vücdnü grmk dğldi ! ( tabikide amacım vücudunu görmek değildi )neyse.

Gömleğimin geri kalan düğmelerini açtıktan sonra gömleği manken edasıyla çıkarmıştım. Çıkarma işleminden sonra karşımdaki güzel yüzünde düğmeleri açık gömleği çıkarmasını beklemiştim .

Ama tabi böyle güzel vücudu görüp süzmesi normaldi . ''Ne o çok mu beğendin '' demiştim bende bilmiş bir edayla .

Oda tabi bitirdiği süzme işleminden sonra itiraz etmeye başlamıştı . İtirazını boş verip gömleğini işaret edip çıkarmasını söylemiştim. Bu sefer sözümü ikiletmeden  düğmeleri açık gömleğini kollarından çıkarmıştı . Çaktırmadan göz ucuyla süzdükten sonra  uzattığı gömleği  alıp üstüme geçirmiştim .

Eee bu salak ne giyecek diye düşünürken elimdeki kirli gömleğimi alıp üstüne geçirmişti . Nie kirli gömleği giydin diye soracakken '' Benim için sorun değil yarın temizleyip sana geri veririm '' demişti . Son kez yüzüne bakıp '' iyi sen bilirsin'' diyip tuvaletten ayrılmıştım.

Böyle işte..  Hala neden o sözü kullandığımı düşünüyosanız şöyle diyim o güzel ama sakar olan kişiye kapılıp gitmekten korkuyorum ... Her seferinde aklıma gelmesinden , tekrar dudaklarını arzulamaktan , sürekli yüzünü görme isteğinden, tombul yanaklarını sıkma isteğinden , ona bağlanmaktan ..

Her şeyden ...

Korkuyorum güzel yüz , ya sana kapılıp kaybolursam ? 

'' O herkesten farklı gülümsemiyor , Sadece sen aşıksın '' Noviembre 

Y.N : Ah saçma geldi bana ama okuldaki arkadaşlarımın güzel demesiyle yayınlıyorum. Bu bölümü okulda bölüm atmam için başımı şişiren güzel insana ithaf ediyorum o kim olduğunu biliyor egsdfefg.

Şimdi bölüme gelirsek umarım ve umarım ki beğenirsiniz inşallah :) . yorum , oy ve desteklerinizi esirgemeyin . Ve yanlışım olduysa şimdiden özür dilerim  ... 
Sağlıcakla kalın ❤

TRACE*yoonmin*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin