XIV Reglare de conturi

2 1 0
                                    

Acum totul era clar și deocamdată era liniște. statia Gesehn lumina intermitent și albastru în apropierea unei furtuni magnetice. Câteva nave ale republicii Variene pluteau pe lângă asteroizii incarcati cu minereuri mai mult sau mai puțin prețioase. Era o liniște deplină care nu poate fi atinsă decât dacă ești acolo, într-o navă privind în gol spre multitudinea de stele și culori date de numeroasele nebuloase și galaxii. Într-o astfel de situație se găsea Keith. Pusese nava în orbita și medita în pace în liniștea interstelară. Nici urma de kos'karii.Poate s-au lăsat păgubași... Cine stie. Dar Keith era în lumea lui, iar B'vat aștepta inafara sistemului, ca sa nu trezească suspiciuni. Escadrila escorta sosira dar nu a fost observata asa ca a andocat la stație. În faţa lui Keith se derula o priveliște ireala. la 50 de ani lumina, un quasar, una dintre cele mai spectaculoase stele din univers. Dar acest quasar era special, fiind înconjurat de o nebuloasă roșie cu tonuri de albastru, asemănător unei opere de arta abstractă făcută de un geniu. Dar acest geniu era universul,iar panza sa, spațiul însuși. Lumina îl trezi brusc pe Keith care a fost total fermecat de aceasta priveliște minunata pe care mai toată lumea o ignora considerând-o ceva obișnuit . În acel moment stația intră în alertă și navele miniere se retrag brusc în timp ce escadrila și forțele locale ies în grabă.
Senzorii navei lui Keith încep să o ia razna și o gaură de vierme de deschide în fața lui și îl aspiră încet dar sigur în timp ce motoarele turate la maxim nu pot face faţa fortei
—B'vat!! E timpul!
—Aye! In sfârșit !
—Grăbește-te! Nu știu cât mai pot sta asa... Uh-oh... Nave inamice pe traiectorie de intercepţie!
—Trebuie sa ieși de acolo ca sa nu-i lași să mă doboare!!
—Asta încerc să fac!!!
Una dintre nave ieși fix în faţa lui Keith iar acesta se gândi “hm.. Dacă îl dobor aproape de mine, explozia combinată cu forța motoarelor ar trebui sa ma arunce inafara razei găurii de vierme...cateva rachete vor fi de ajuns ”. Cu o viteza amețitoare rachetele lovira navă inamica iar efectul a fost fix cel așteptat. Din câteva mișcări Keith s-a eliberat și se alătură escadrilei care încerca să-l protejeze de B'vat doborând navele kos'karii.
După o luptă lungă și intensă B'vat a fost prins în gaura de vierme :
—Keith! Tu vii cu mine. E timpul sa terminăm cu kos'karii o dată pentru totdeauna!
—Sunt chiar în spatele tău
Amândoi au trecut cu succes prin gaura de vierme dar zguduiti serios. B'vat zise:
—Whoa... Sunt destul de bine aparati... Și escadrila nu vine. Am rămas doar noi, dar trebuie sa te duci sa elimini tot până la nava-mamă.
—Recepționat.
Acei kos'karii nu nu au avut nicio șansă dar din neant a apărut o flota întreagă în spatele lui B'vat care nu reuși să îi tină pe toți departe, Keith fiind prea devreme ca sa poată veni. K'saar-ul lui B'vat este prea avariat ca sa mai poată funcționa și se prăbușește în flăcări pe stația kos'karii
—La naiba! Tot planul nostru se duce dracu'!!B'vat? Mai trăiești?
—Mda... Dar totul e distrus... Abia mai pot retine aer în cabină... Capsula nu mai merge iar detonatorul s-a dus... *tăcere * Aruncă-ma în aer ACUM!!!
—Ce?! Trebuie sa meargă și altfel! 
—Nu exista alta cale! Trebuie să o faci!
—*sigh* da.. Nu exista altă cale... Vad...
—Pentru imperiu
Keith deschide focul și bomba se declanșează automat transformând toata statia într-o singularitate care s-a comprimat într-un singur punct într-o secundă înainte să explodeze. Keith fugi folosind drive-ul Khador înainte ca singularitatea sa devina instabilă explorând și distrugând tot sistemul într-o minge de foc imensă și strălucitoare.
Keith vent direct le Carla, pe stația Thynome. Aceasta îl întrebă cu o voce usor perversa :
—Vii cu mine, “străine”?
Și și-au făcut de cap toată noaptea, timp în care Mark Thompson se chinuia sa dea de Keith.
A doua zi pe masa lui Keith se afla un bilet “Îmi pare rău că a trebuit sa plec asa dar sunt implicata într-un proiect secret. Nu încerca să mă cauți. Te voi găsi eu. Te iubesc”
Biletul era semnat de Carla. Keith își luă nava și își aminti unde îl poate gasi pe Mkkt Bkkt. Voia ceva “special ” ce nu se găsește în orice lounge, ci doar la Kaamo Club. Dar Kaamo avea mai mare nevoie de Keith decât Keith avea nevoie de Kaamo. dar el încă nu aflase asta încă...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 11, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Supernova Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum