Stála u policejní stanice a povídala si s vedoucím. "Opravdu jste tady černého kocoura neviděl?"zeptala se Marinette a začala jí popadat beznaděj. "Ne. Neviděl jsem zde nikoho beruško. Lidi tudy procházeli, ale kocour se tu neobjevil ani jednou!"řekl vedoucí a smutně koukl na Marinette. Marinette mu poděkovala a šla ho hledat sama. "Kde ten zatracenej kocour může bejt!?"řekla si pro sebe Marinette a zastavila se. Najednou uviděla černou skvrnu, která velmi rychle proběhla okolo ní. Hned za ní se objevila druhá, ale ta zastavila. Byl to kocour. "Kocoure! Jsi to ty? Jestli si Pakocour tak pojď do boje!"řekla Marinette a připravila se na útok. Kocour na ní nechápavě koukal a pak se usmál. "To jsem já beruško. Nejsem Pakocour. Vážně ne."řekl a došel přímo k ní. "Aha tak... Proč za ním neběžíš?"zeptala se nejistě Marinette a dívala se kocourovi do očí. "No, vidím, že mě hledáš. Zastavil jsem. Nechci se od tebe hnout ani na krok"řekl a uculil se. Marinette si byla jistá, že to je kocour. Ty jeho kecy neumí napodobit nikdo. "Ehm dobře. Kde je?"zeptala se. Kocour ukázal doprava a Marinette ho chytla za ruku. "Ok jdeme tam"řekla a běželi spolu za Pakocourem....
"Ach jo! Proč mi Marinette nebere mobil!?"řekla si Alya pro sebe a zkusila jí zavolat ještě tak pětkrát. Nic. Alya dala naštvaně mobil do kapsy a vydala se domů. Najednou si před ní stoupla Chloe. "Ahoj Alyo!"řekla a rozesmála se. Sabrina samozřejmě s ní...Alya jí obešla a šla dál, ale Chloe z nějakého důvodu nechtěla nechat Alyu odejít. "Copak se stalo? Ty se semnou nebavíš? Nebo jsi snad naštvaná na Marinette? Upřímně se ti nedivím"řekla Chloe a škodolibě se usmála. Alya jí naštvaně koukla přímo do očí. "Nejsem naštvaná a kdo by se s tebou bavil? Skunk? Máš pravdu. Vy dva byste si rozuměli"řekla Alya a usmála se. Věděla moc dobře, jak si Chloe dbá na hygienu a hlavně aby voněla. Představa, že by smrděla jí ničila. "No dovol! Tak tos přepískla! Takhle si ke mě nikdo dovolovat nebude!"řekla Chloe a naštvaně odešla do limuzíny. Alya se jenom pousmála. Najednou jí cinkl mobil. Byla to její máma. Prý se jdou všichni podívat na nějakou výstavu. Alya tam sice nechtěla, ale přišlo jí hnusné tam nejít... Pak jí napadlo zavolat Marinette. Rozhodla se, že počká do večera a zkusí jí zavolat večer...
ČTEŠ
Zrádná výměna
FanfictionVíte, co by se stalo, kdyby si Marinette a Adrien prohodili těla? Že ne? Já to doteď nevěděla taky...