1.Kapitola

133 12 1
                                    

"Au!"zasyčel kocour a spadl přímo na silnici. Řidič, který jel opodál, uviděl Pakocoura, který se svíral na tvrdé zemi. Rychle zaparkoval a vyskočil z kamionu, který řídil. Doběhl přímo k němu. "Černý kocoure! Jste v pořádku?"začal řidič starostlivě. Pakocour mu dal pěstí přímo do čelisti. "Nech mě! Kliď se mi z cesty!"zařval přes celou ulici a rychle odběhl z bolestmi pryč. Řidič jen seděl a lámal si hlavu nad tím, co mu provedl.

"Sakra! Kde je?"říkal si pro sebe kocour a běhal po střechách sem a tam. Nevěděl kam má jít a beruška se ještě neobjevila. Najednou v dálce pod sebou zahlédl nějaký kamión na který troubilo spousta aut. Stál v polovině silnice. "No skvělý...Tohle tady ještě scházelo"řekl si pro sebe. Věděl, že není policista a, že to nemusí řešit, ale...Co když za to může pakocour? Rychle sestoupal až úplně dolů a došel přímo k chlapovi. "Pane...Stalo se něco?"řekl mile a potichu kocour. Chlápek seděl na silnice a vypadalo to, že...Plakal? Chlápek se na kocoura podíval a zděšeně odeběhl kus od něho. Kocour nechápal. "Pane? To jsem já! Černý kocour! Chci vám pomoct! Co se stalo?"zeptal se znova a muž ho jen nehybně a bezeslova sledoval. Bylo ticho. Dokonce i auta přestala troubit. Muž konečně promluvil. "Já... Já myslel, že mě už nikdy nechcete vidět... Že jsem vám jen překážel v cestě... Že... Že jsem všechno pokazil..."vysoukl ze sebe muž a furt se ostražitě, ale obdivuhodně díval na kocoura. Kocourovi to v tu chvíli došlo...Byl tu Pakocour. "Nebojte se pane. To jsem nebyl já. Byl to Pakocour, kluk kterého ovládl Akuma. Nebojte se, dostanu ho!"řekl a nabídl muži ruku. Muž jí nejistě přijmul a zvedl se. "Co se tu stalo?"zeptal se hned kocour a rozhlížel se po okolí. Muž se nejistě pohladil po paži. "No...On tady ležel a já pak přišel, abych mu pomohl a on mi dal pěstí..."musel se přitom nejistě dotknout spodní čelisti..."... No a pak někam odešel a vypadal, že ho bolí břicho"dodal řidič a už s větší odvahou koukal na kocoura. Lidi je jen celou dobu nevěřícně pozorovali. Kocour se přestal koukat okolo sebe a dotkl se řidičova ramene. "Dobrá... Já ho najdu. Vy teď musíte jet pryč se svým kamionem jinak se ti řidiči nikdy přes vás nedostanou"řekl a usmál se. Řidič rychle běžel do svého kamiónu, nastartoval a zamával kocourovi. Kocour mu to oplatil a rychle běžel pryč...

Ahoj!
Takže...
1) Vím, že si tohle stejně nikdo nepřečte, ale za pokus to stojí😉
2) Omlouvám se předem za chyby
3) Případné dotazy, pochvaly atd...Do komentů
4) Budu MOC ráda za každý hlas a koment!😊
5) Ocením i kritiku (přežiju to)😂😅

Díky moc!

Váš Muffinmaki!!




Zrádná výměnaKde žijí příběhy. Začni objevovat