Merhaba ben Ezgi
Biseksüelim yani galiba öyleyim kendime bile kabul edemiyorum ama biliyorum kızlardan be erkekler hoşlanıyorum ve beni bununla suçlayamazsınız bu benim zevkim eğer benim zevkime karışan olursa bimde takma 3,5 TL :D
Şimdi burada kendimi acındırmayacağım ama doğruları söylemek gerekirse cidden kötü bir hayatım var bu olayı Türkiye de pek hoş karşılamıyorlar bu yüzden itip kakılıyorum bazı benim gibi arkadaşlarım var evet var ama bir kaçı cidden sürtük bu yüzden pek takılmam onlarla.
En iyi arkadaşım Açelya'da öyle yani benim gibi ama onun daha iyi bir hayatı var çünkü o nerede ne yapılacağını bilir ama ben...
Sinir sorunlarım var çok erken sinirleniyorum sinirlendiğimdede herşeye zarar verebiliyorum bu yüzden çok kişi benden uzak durur hatta bir gün sinirlendiğimde birinin yüzünü dağıtmıştım ciddi anlamda ama onu hak etmişti.
Her neyse size bir kaç hafta önce ayrıldığı sevgilim Cansu'dan bahsedeyim kendisi tam bir orospudur ciddi anlamda orospu hani şu herkese verenlerden...
Bir gün yanıma gelmiş "Bn lzbiyn dğlm artk bnu snde anlmşsndır sndn ayrlyrm.sss" dedi ben de takmadım bunu atarlandı gitti. GERİZEKALI. Şimdi Erkan adında bir sevgilisi varmış çok mutlularmış felan filan. Heee ok tamam çok mutlusunuz anladık amk.
Tamam sakin oluyorum bunları düşünmeyeceğim. Ne yazacağımı bulamadım amk bu bölüm de bu kadar :Fösa:Sakg:Ödl
Yoruma bundan sonra ki bölümde ne yazacağımı söylerseniz yazabilirim kendi hayatımdan alıntı yaparak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biseksüelsem Sanane Sana Bir Şey Mi Yapıyorum?!
AcakBenden tiksinmeyin bir şey yapıyorsam özür dilerim...