Chloe:
Pomalu jsem otevřela oči a zjistila nepříjemnou zprávu. Sedím pořát tam kde jsem dneska usnula. Byla jsem unavená z toho osmi hodinového posunu.
Trápila mně spousta věcí. Například to že jsme se Sungrim ani nezačali pořádně chodit a už se hádáme. Moc mě to mrzí. Netlačí na mě a svůj vztah před kluky tají abych to měla jednodušší. O to víc mi vadí Eevi. Není namyšlená ale když zjistila že se mi líbí Sungri a miluju ho, stala se paní chytrou která najednou vše ví a vše zná. Nechci na ní být hnusná, právě naopak. Bohužel mi svým pošťuchovacím chováním ničí veškerou dobrou náladu.
Vstala jsem a rozhlídla se okolo. Byl tu gauč potažený nejspíš nějakým semišem a obrovská plazmovka přes půl stěny. V rohu na obrovské poličce bylo několik joysticků a dva volanty s PS-kem.
V druhém rohu naproti plazmovce byla druhá polička, vedle té první, nabouchaná jen hrama a filmama. Koberec byl duhově barevný a táhl se po celé podlaze.Zvážila ksem co to asi může být za místnost. Došlo mi to ve chvíli kdy jsem otevřela velkou skří mezi poličkami a vysipalo se na mě několij kazet s pornem a pár stolních a pohybových her, jako třeba twister a monopoly.
Jak na mou hlavu všechno vypadlo ozvala se rána jak z děla. Slyšela jsem rychlé kroky směrem ke mně a pokusila se schovat za gauč.
K mé smůle to byl Sungri. Stála jsem tam a koukala ne něj. Ve vteřině se jeho výraz změnil z naštvaného na veselý.
"Tohle už mi nedělej víš jak jsem se bál? Celý barák tě teď hledá a ty se válíš tady na gauči."
Přiskočil ke mně a drtil mě v objetí. "Nechci se hádat kvůli blbostem. Prosím zapomeňme na tu stupidní hádku.mám tě rád a na tom co si o tobě budou myslet fanoušci. I když tě nepřijmou budu tě mít rád a to se nezmění."
Koukala jsem do jeho očí a vyděla tam lásku s odhodláním. Políbila jsem ho na tvář."To nesračí....ahhv...." zakňučel a držel mě v medvědím objetí.
Hladil mě jednou rukou na podbříšku a druhou mě držel jemně pod krkem.
Začal mě jemně laskat ve vlasech a druhou rukou mi hladil už poodkryté bříško.Otočil mě směrem ke mně a políbil. Jemné a dravé polibky mě okouzlili a donutili spolupracovat. Párkrát mě kousnul do spodního rtu. Byla jsem mrcha a nepouštěla ho do vnitř. Využil mé slabosti a ve vteřině jsem byla na gauči a mé překrásné tričko roztrhlé v rohu u spadlých her.
Pootevřela jsem pusu a povolila mu vklouznout do mé pusinky.
Sundala jsem mu jeho krásnou košili. A hodila jí na samotku za mým tričkem.
Za dveřmi někdo proběhl a vrazil do dveří. Oba jsme se lekli a Sungri pro jistotu zamkl dveře.
Vrátil se k opečovávání mého hrudníku a já se velmi 'nenápadné' otírala o jeho malý problém v kalhotách.
"Neprovokuj...jinak bude trest" zaskučel a jedním pohybem mi roztrhl podprsenku. Rychle jsem se rukama zakryla a chytla červenou barvu
"Sluší ti to když se červenáš...a jsi krásná..." zašeptal mi do ucha a odendal mi ruce z hrudníku.
Pomalu mi je dal nad hlavu a pořádně si mně prohlídnul.
Pevně mě držel za ruce. Pomalu mi líbal tváře a lechtal na lícních kostech. Pravou rukou se staral o mé prsa a druhou kroužil na bříšku a razil si cestičku k lemu kalhotek. Počkat!!! Kdy mi kurva stihnul sundat kraťasy?! Styděla jsem se ještě víc, vždyť mám krajkové kalhotky!!!
ČTEŠ
Seeing Kpop Star
FanfictionPříběh o čtyřech nejlepších kamarádkách, na život a na smrt, a o tom jak se díky BigBang dostanou do K-pop světa.