Babamın işi sebebiyle Florida'dan New York'a taşınmak zorunda kaldık . Ve ben de bütün hayatımı geride bıraktım . Arkadaşlarımı , okulumu , Taylor'ı (Taylor Lautner benim neredeyse çıkmak üzere olduğum çocuktu ama artık bu imkansız bir hayal 😭) ... Düşünmeyi bırakıp yataktan çıktım . Çünkü ilk günden "yeni okuluma" geç kalmak istemezdim . Bu bütün gözleri üzerime çekerdi . İlk günden istemeyeceğim bir şey . Spotify'dan Fergie 'nin Milf Money şarkısını açtım ve banyoya girdim :
- You got that , you got that , you got that Milf Money , I got that , I got that ... -
Şarkı söylemem annemin bağırışı ile kesildi :
- Selena Marie Gomez şarkı söylemeyi bırak ve hemen aşağıya in kahvaltın hazır !
"Ah ! Harika ... Şimdi dilediğim gibi duş bile alamıyorum . "
Banyodan çıkıp gök mavisi renginde pofuduk bornozuma sarıldım . Odama geçtim hemen saçlarımı kurutup fön çektim . Gözlerime siyah kalem çektim ve biraz da rimel sürdüm . Daha sonra beyaz bir t-shirt ve kot pantalonumu giydim. Evet pek süslü sayılmam . Tam kapımı açarken Marcus bir anda üzerime atladı . Marcus benim 2 yaşındaki Alman Kurdu cinsi köpeğim . Onu öptüm ve merdivenlerden aşağıya indim . Annem babam ve kardeşim çoktan masaya oturmuşlardı. Mısır gevreğime süt döküp masaya geçtim ve hızlı bir şekilde yemeye başladım . Annem "Hey Selly yavaşla , yoksa yeni okul için çok mu heyecanlısın ?" Diyip kıkırdadı . Hayır değilim . Heyecanlı falan değilim . Bunu o da biliyor. "Yaa sorma..." dedim gözlerimi devirerek. Kahvaltı bittikten sonra annemi ve kardeşimi öptüm ve babamın arabasına binip , yola koyulduk .
Radyoyu açarken babam telaşlı bir şekilde bana baktı " Selena , son sene okul değiştirmek zor bir şey olmalı tahmin edebiliyorum . Ama eminim burayı da en az Florida kadar çok seveceksin . " Onun yüzünden taşındığımız için kendini kötü hissediyordu. Evet ona kızgındım . Ama üzülmesini de istemiyordum.
Gülümsemeye çalıştım "Evet umarım..."Arabadan indim ve babama el salladım . O sırada kızıl saçlı güzel bir kız koşarak benim yanıma geldi . "Merhaba ! Sen Selena olmalısın . Ben Bella ve müdür yardımcısı beni seni karşılamam ve etrafı göstermem için seçti . Bugün beraberiz yani ." Dedi kocaman gülümseyerek bana sarıldı . Sıcakkanlı birine benziyordu. Ve okulun böyle bir şey yapmasına minnettar oldum . Tek başıma dolaşmaktan nefret ederdim .
-Buraya nerden geliyorsun Selly ? Sana Selly diyebilirim öyle değil mi ?
-Ah! Tabii diyebilirsin . Aslında herkes beni öyle çağırır .Florida'dan geliyorum.
-Demek bu yüzden bu kadar bronzsun. Hahah! Anlamalıydım .
- Haha evet günümü çoğunlukla deniz kenarında geçirirdim .
Biz konuşurken ve yürürken herkes bize bakıyordu . Herkes Bella'ya selam veriyordu ve onunla konuşmaya çalışıyordu . Galiba okulun popüler kızlarındandı.
-Hey Bella , ders programımı nereden alabilirim biliyormusun ?
-Ah iyi ki hatırlattın ! Bayan Whistle onu bana vermişti . İşte burada .
Bana katlanmış bir kağıt parçası uzattı .
- İlk dersim İspanyolca'ymış.
-Cidden mi ? Süper !! Benim de öyle .
Beraber sınıfa yürüdük . Sınıfa girdiğimiz anda bir anda herkesin ve herşeyin yok olduğunu hissettim . Sadece ben ve o vardı . O çocuk şu ana kadar gördüğüm en yakışıklı çocuktu . Gözlerimi başka bir yere çekemiyordum . Yanımda konuşan Bella'nın dediği tek bir kelimeyi bile duymuyordum.
-Şey Bella , bu çocuk kim ?
-Ah o mu ? Fena bir şey öyle değil mi ? Hahah o benim sevgilim Justin ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umutsuz Aşık (Selena &Justin)
FanfictionBenim adım Selena . 17 yaşındayım . Mükemmel bir hayatım , çok sevdiğim arkadaşlarım ve okulumu arkada bırakarak New York'a taşınmam gerekiyordu . Hayatımın mahvolduğunu düşünmüştüm ta ki onu görene kadar ... Klişe bir lise aşkı hikayesi üstünde bir...