Bu sözcüklerle kalbim bin bir parçaya ayrıldı . "Benim sevgilim." sözleri kafamda yankılanmaya başladı . Bella'nın yanımdan ayrılıp Justin'in yanına gittiğini gördüm .
"Beni özledin mi bebeğim." Daha sonra okulda olduklarını umursamadan öpüşmeye başladılar . Justin Bella'nın beline sarılıyordu .
Bakmamaya çalışıyordum . Orada tuhaf bir şekilde dikiliyordum. Durduklarında Justin bana baktı . Diğer herkes de bakıyorudu tabii. Çünkü kapının önünde hiç birşey yapmadan duruyordum.
Bir anda Justin'in sesini duydum . Tanrım sesi de çok güzeldi .
-Bebeğim bizi yeni arkadaşınla tanıştırmayacakmısın ?
Bella kahkaha attı .
-Hey tamamen unutmuşum. Herkes bu Selena Florida'dan geliyor . Selena bunlar da herkes . Haha !
Justin Bella'yı saran kollarından birini uzattı .
-Tanıştığıma memnun oldum Selena . Ben Justin . Justin Bieber .
Elimi uzattım .
- Be-Ben de memnun oldum .
Daha sonra Bella Justin'e döndü
- Hadi benimle ilgilen biraz da ...
Ve tekrar kimseyi umursamadan öpüşmeye başladılar .
Gözümü Justin'den çekmeye çalışıyordum . Ama olmuyordu . Ve sapık gibi durmak da istemiyordum .
Arkamdan birinin omzuma dokunduğunu hissettim .
-Selam ! Sen yeni kız olmalısın. Ben Nick !
Arkamı döndüm . İyi ki dikkatimi dağıtacak biri gelmişti. Kıvırcık saçlı bir çocuktu . Minik gözleri vardı .
- Meraba Nick ! Ben Selena Marie . Bana Kısaca Selly de diyebilirsin .
- Selly 'i sevdim .
O sırada İspanyolca öğretmeni içeri girdi ve Justin'le Bella nihayet ayrıldılar .
- Ola Senoritas y Senores
Tüm sınıf hep bir ağızdan "Ola" dediİspanyolcam iyiydi . Zaten Latin'im . O yüzden dersi pek dinlemiyordum. İstesem de dinleyemezdim . Justin'i izlemekle meşguldüm . Kollarında dövmeleri vardı . Bir sürü hem de . Acaba anlamları varmıydı ? Onunla konuşmak ve hakkında birşeyler öğrenmek istiyordum .
Hayal kurmaya başladım , - Yüzüme düşen saçlarımı aldı . Gözlerini kapadı ve bana yaklaştı . -
Hayalim Senorita Yolanda 'nın sesiyle kesildi .
- Sen okudun mu Chica ?
- Özür dilerim Senorita Yolanda . Kaçırdım. Neyi okudum mu ?
Etraftakilerin kıkırdadığını duyabiliyordum.
Bella arkasına dönüp bana gülümsedi ve "sayfa 12 'deki paragrafı" diye fısıldadı .
-Hemen okuyorum Senorita Yolanda .
Başıyla beni onayladı .
•
Ders bittiğinde sınıftan çıktım .
Bella'nın seslendiğini duydum .
-Hey Selena bekle ! Bugün bizimle takıl . Yani ben bunun için görev aldım .
Harika ! Şimdi de bir görev olmuştum. Onun yerine arkadaşım olsaydı keşke .
Bozulduğumu anlayıp düzeltmeye çalıştı .
-Hey yani demeye çalıştığım , tatlı bir kıza benziyorsun . Belki de bizimle takılmak istersin , bizim gruba girmek ... Tabi istersen ?
Bak işte bu daha güzel bir söyleyiş tarzıydı .
-Evet isterim çok güzel olur .
-Süper .. Hadi-
Justin onun sözünü kesti :
-Kızlar ben bahçeye çıkıyorum . Geliyo musunuz ?O sırada Bella'nın telefonu çaldı .
-Ben Ariana'yla konuşup geliyorum . Siz gidin bebeğim. Ben hemen gelicem . Hey Selly'e iyi bak . Ahah !
-Merak etme bebeğim . Geliyor musun Selena ?
Kafamı salladımİnanmıyorum !!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umutsuz Aşık (Selena &Justin)
FanficBenim adım Selena . 17 yaşındayım . Mükemmel bir hayatım , çok sevdiğim arkadaşlarım ve okulumu arkada bırakarak New York'a taşınmam gerekiyordu . Hayatımın mahvolduğunu düşünmüştüm ta ki onu görene kadar ... Klişe bir lise aşkı hikayesi üstünde bir...