1

35 2 0
                                    

Sabah erken kalktım bugün okul yoktu ama spora gidicektim. Ha bu arada ben size kendimden bahsediyim. Ben dünya 18 yaşındayım. Seyran kolejinde 4.sınıf ögrencisiyim. Neyse simdilik bukadar yeter taytımı ve t-shirtimi giydim aşagı inerken arkamdan gelen seslerden annemin aşagi indigini anladım döndüm ve sarıldım "Günaydın annecim"dedim.
"Günaydın kızım"dedi. Aşaği indim kahvaltı hazırdı. Babam gazate okuyordu gittim sarildim ama biraz cani sıkkın gibiydi kahvaltı ya oturdum spora berk ve cansuyla yakin arkadaşlarim la gidicektim kahvaltımı yaptım ve cıktım. Karar almıstik sahildi yürüycektik sahile yürumeye başladım allahtan yakındı sahile gittigimde cansu ve berk ordaydi acayip ayı bir şekilde sarıldık. "Nabersiniz a dostlar"dedim. Ayni anda"iyi deli sen "dediler "iyii" sahili baya turladıktan sonra banklara oturduk biraz soluklanrık"bugün iyiydi ama kanklar"dedi berk cansuyla ben onayladık. Sorna herkez  evine dağildı eve geldigimde abim-doruk-evdeydi aslinda ayri evde yasiyor babamda gergin ve sinirliydi "ne oldu"dedim. "Kızim biliyorsun ki holdingimiz büyuk ve sayıli holdinglerin basinda geliyor. Bu aralat batma tehlikesi var ve bu cok riskli okadar senelerden beri gelen şirketi böyle kaybedemem"dedi "baba nasıl batma tehlikesi geçiririz nasil olur"dedim şaşirmiştım ve üzülmüstüm hemde cok"kızım bizimle bir ara ortak olan seyhan holdingi cok yukarda ve sen sercan seyhanın oğluyla evlenirsen şirketimiz kurtulucak"dedi ve ekledi "biliyorum cok zor ve yapmak zorunda değilsin kızım"dedi. Ne yani evliligim zoraki evlilikmi olucaktı...

Zoraki Evlilik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin