~Lisa~
*Bu sefer içeri girmem küçük bir olay değildi. Ailem çok kızacaktı o yüzden onlardan habersiz buradan çıkmalıyım. Tek başıma bu işi çok zor yapacağımdan etrafıma bakındım*~Jennie~
*içerde yatağın üzerinde oturmuş ağlıyordum burada bulunmayı hakedecek bir şey yapmamıştım... korkuyordum...*~Lisa~
*Gözüm ağlayan kıza geldiğinde onu inceledim. Kesinlikle buraya ait biri değildi. Suçu biri üstüne atmış olmalı diye düşündüm. Hem onun iyiliği için hemde benim için birlikte kaçabilirdik. Bunu becerebilir mi bilmiyordum ama yanına gittim* merhaba. Ben Lisa. Sen?~Jennie~
*elimin tersiyle gözümdeki yaşları hafifçe sildim ve kızarmış burnumu çekerek* me-merhaba ben jennie~Lisa~
*Etrafıma baktım. Kimse bizi takmıyordu ama yine de güvenlik için dudağımı iyice kulağına yaklaştırdım.* Şimdi beni iyi dinle sulu göz.Eğer burdan gitmek istiyorsan; birlikte kaçabiliriz. Ne dersin?~Jennie~
*gözlerimi büyüterek ona baktım* N-ne? ! *sesim biraz yüksek çıktığı için bir kaç yüz bize dönmüşdü*~Lisa~
*Gözümü sinirle kısıp etrafıma baktım. Birkaç saniye sonra geri çevirdiler kafalarını. Zaten kendi dertleri umrunda oldukları tek şeydi.* Biraz sesiz olmalısın sulu göz. Ne diyorsun teklifime sen onu de.~Jennie~
Nasıl yapacazki *gözlerimi kırpıştırdım çok yakındık kokusu burnuma doluyordu... Tıpkı...* çilek gibi... *gözlerimi yumup geri açtım*~Lisa~
*kaşımı kaldırdım* ne çilek gibi?~Jennie~
Yo-yok bir şey *gözlerimi kaçırdım* nasıl kaçacaz?~Lisa~
Şey.. pek bir fikrim yok. Senin aklına geliyor mu?~Jennie~
*kenarda oturan kadına baktım* onun bıçağı var... yastığının altında veee... belki yarın ki banyo zamanında herkes banyodayken ben gardiyanı *sapık bir adam olan gardiyanı düşündüm* oyalarken sende bizim koğuşun anahtarını anahtarlıkdan çıkarabilirsin gece herkes yatıyorken çıkabiliriz... ne dersin ha?~Lisa~
*düşündüm aklıma yattığı içim kabul ettim.* pekala olur~Jennie~
Belkide fazla hayalperestimdir...~Lisa~
Hayır.. mantıklı~Jennie~
Tamam...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sulu Göz~
Fanfictionlisa♡jennie peki kaçış eşi olan lisa ve jennie'ye nolacaktı? Birbirlerini veda mı edeceklerdi...? Yoksa birbirlerinin sonsuzumu olacaklardı?