~Jennie~
*Iyi bir uyku çektikten sonra sabaha doğru erkenden uyanmıştım. Ayağa kalkıp banyoya gittim ve elimi yüzümü yıkayıp Aşşağı mutfağa indim ve dolaptan kahvaltılıkları çıkarıp masaya dizdim malzemeleri çıkarıp sebzeli omlet yapmaya başladım*~Lisa~
*esneyerek uyandığımda yanımda Jennie yoktu. Merak edip ayaklandım ama aşağıdan ses geliyordu. Rahatlayıp aşağı indim.*~Jennie~
*omleti de masaya koydum ve çayları doldurdum yemek hazırlamakla uğraşırken aklıma takılan şarkıyı mırıldanıyordum*~Lisa~
*indiğimde sofranın hazır olduğunu gördüm* günaydınnn~Jennie~
Günaydın kkk sofra hazır soğumadan otur istersen kkk~Lisa~
Ah tamam afiyet olsun~~Jennie~
Kafama göre hazırladım ama... umarım sorun olmaz *gülümsedim*~Lisa~
Hayır hayır olmaz. Çok güzel gözüküyor hatta.~Jennie~
Hımm peki kkk~Lisa~
*sofraya oturup yemeye başaldım*~Jennie~
*sandalyeye oturup yemeyimi yemeye başladım*~Lisa~
Çok güzel olmuş eline sağlık Jennie~Jennie~
Afiyet olsun kkk~Lisa~
Hadi birlikte toplayalımm~Jennie~
Sen keyfine bak yaa ben toplarım kkk~Lisa~
Olmaz! Yardım edeceğim.~Jennie~
Peki kkk *sandalyeden kalktım ve toparlamaya başladım*~Lisa~
Bak ne yapalım sen eşyaları bana ver ben dolaba yerşeştireyim yada tezgaha koyayım yıkamak üzere.~Jennie~
Tamam olur kkk *durdum*~Lisa~
*sıra sıra işleri hallettik*~Jennie~
Uhhh... sonunda bitti kkk~Lisa~
Aynen... Ah çok yoruldum~Jennie~
Oturalım mı? Dinleniriz~Lisa~
Olurr kkk~Jennie~
*salona geçtim ve koltuğa oturdum*~Lisa~
*hemen yanına geçtim*~Jennie~
Ahhh... her yerim ağrıyor yaaa *diye sızlandım*~Lisa~
Oh.. masaj yapmamı ister misin?~Jennie~
*gözlerimi kaçırdım* ge-gerek yok yorulma sen:)~Lisa~
*Gözümü devirip arkasına geçip omzuna masaj yağmaya başladım*~Jennie~
Ahhh... Teşekkür ederim~Lisa~
Önemli değil. *kokusunu dünden beri tekrar koklamak içim can atıyordum. Saçına yaklaştım*~Jennie~
Ahh. .. çok iyi geldi cidden~Lisa~
Bana da..~Jennie~
Sana ne iyi geldi ki? Yoruldun sen.~Lisa~
Kokun.. Yani ıhım şey ya ben yorulmadım.~Jennie~
Kokummu...? Kokumun nesi var ki?~Lisa~
Çok güzel...~Jennie~
*dudağımı dişledim* hımm...~Lisa~
*her dudağını dişlediğinde gözüm dudağına kayıyordu*~Jennie~
*gözlerinin baktığı yeri anlayınca yutkundum*~Lisa~
Şey.. ben lavaboya gideyim...~Jennie~
T-Tamam *kafamı hızlıca salladım*~Lisa~
*koşarak lavaboya çıktım*~Jennie~
*heyecanla yerimde koltuğu yumruklayıp saçma salak hareketler yaparken kendi kendime* aman tanrım çok güzel çok güzel çok güzel kkk~Lisa~
*kapıyı kapatıp yavaşca yere diz çöküp oturdum*~Jennie~
Kendine gel jennie! Tamam... oda normal bir kız sonuçta dimi? Normal mi! Normal mi? Çarpılacam şimdi o normal olamayacak kadar muhteşem *resmen kendimle kavga ediyordum*~Lisa~
*tam aşağı indiğimde dediklerini duydum. Gülmemek için iki elimi ağzıma tuttum ama bir kahkaha çıktı elimin arasından*~Jennie~
*gözlerimi pörlettim Hayır! Hayır duymuş olamazdı! Arkamı dönmeye cesaret edemezken mırıldandım* sen bir hayalsin... ve ben şimdi gözlerimi kapatıp 3'e kadar sayacam.. sende gitmiş olacaksın *gözlerimi yumdum ve yavaşça saymaya başladım*
B-bir
...
İ-iki
...~Lisa~
*o zaman ses çıkarmadan yukarı çıktım.~Jennie~
Ü-üç... *Gözlerimi açtım ve arkamı döndüm. Hiç bir şey yoktu.* Sanırım cidden delirmeye başlıyorum...~Lisa~
*odamdaki balkona çıkıp kahkahalarımı Serbest bıraktım*~Jennie~
*koltuğa uzanıp onu düşünmeye başladım. Neden aklımdan çıkmıyordu?*~Lisa~
*çok tatlıydı. Daha önce hiç birine karşı böyle güçlü bir şeyler hissetmemiştim. Acaba ondan.. hoşlanıyor muydum?*~Jennie~
*aklım çok karışıktı... neden midemde kelebekler uçuyor gibi hissediyorum? Onunla her dakkam benim için kıymetliydi onun yanında kalp atışlarım hızlanıyordu...*~Lisa~
*Sonunda yatağı toplayıp aşağı indim onun koltukta uzandığını gördüm*~Jennie~
*gözlerimi yummuş onu düşünüyordum*~Lisa~
*uyuyordu yanına gidip uzandım. Yanağını, saçını okşamaya başladım*~Jennie~
*gözlerimi açmadım ... kalbim hızlanmıştı... şu an yanımda ve bana ilgi gösteriyordu*~Lisa~
*uyanmasın diye fısıldayarak konuşmaya başladım* bana ne yaptın sulu göz.. yoksa senden hoşlanıyorum mu?~Jennie~
*yutkundum N-ne? Gözlerimi açmadan dinlemeye devam ettim*~Lisa~
Ben.. ben daha önce böyle bir hisse kapılmadım.. ama hani sana dedim ya hayatta kimseye değer vermedim diye.. ben sanırım.. sana değer veriyorum~Jennie~
*daha fazla dayanamayıp gözlerimi büyüterek açtım* H-ha?~Lisa~
*gözlerimi irice açtım.* S-sen.. sen uyumuyor muydun?~Jennie~
*dudağımı dişledim* H-hayır...~Lisa~
Oh.. şey.. aaa~Jennie~
N-ney?~Lisa~
Yok bir şey. Ben markete gidiyorum ihtiyaç duyduğun bir şey var mı?~Jennie~
*yanlış anlamış olmalıydım... dudak büzdüm* Hayır... market uzak değil mi? Şehirden uzaklaştığımızı sanıyordum..~Lisa~
Evet hemen gidip geleceğim.~Jennie~
Peki... *burukça gülümsedim*~Lisa~
Sende gelmek ister misin?..~Jennie~
Olurrr kkk yanlız kalmak istemem~Lisa~
Pekala gel hadi..~Jennie~
*koltukta kıpırdandım* ımm... sanırım sen kalkmadan kalkamayacağım...~Lisa~
Ha?~Jennie~
Yanımda uzanıyorsun...~Lisa~
Ah, özür dilerim.. *kalktım üzerimi düzelttim*~Jennie~
Sorun değil *dudağımı dişledim ve bende ayağa kalktım*~Lisa~
Üstüne düzgün bir şeyler giy yukarıda dolapta var. Bekliyorum.~Jennie~
Tamam.. *yukarı çıkıp dolabın kapağını açtım ve karar vermeye çalıştım*~Lisa~
*derin bir nefes aldım. Çok utanmıştım*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sulu Göz~
Fanfictionlisa♡jennie peki kaçış eşi olan lisa ve jennie'ye nolacaktı? Birbirlerini veda mı edeceklerdi...? Yoksa birbirlerinin sonsuzumu olacaklardı?