~Jennie~
*arabaya bindim ve rahat koltuklara yayılarak oturdum*~Lisa~
*Arabaya atladığı gibi gaza bastım. Hızlı sürmeye alışmıştım. Yandan ona baktım korkuyor mu diye.~Jennie~
*sırtımı iyice koltuğa yaslamıştım* biraz daha yavaşlasak olmazmı? *anılar aklımda bulanık bir şekilde beliriyordu. .. ama neden şimdi? Neden hatırlayamıyordum tam olarak?*~Lisa~
Ah,pardon alışkınım. *hızı düşürdüm*~Jennie~
*başımdaki sızıyla başımı tuttum* Özür dilerim...~Lisa~
*Arabayı durdurdum* Jennie~ iyi misin?~Jennie~
Bilmiyorum... *gözlerimi sıkıca yumdum* keşke bilebilsem.~Lisa~
Neyi? *iyice merak etmiştim Jennie'yi. Başından beri gizemli gelmişti.*~Jennie~
Herşeyi...~Lisa~
Jennie.. anlat bana.~Jennie~
Ben bilseydim eğer sanada anlatırdım... ama malesefki bende kendimi tanımıyorum... *gözlerim doldu*~Lisa~
T-tamam tamam hatırlama..şşh ağlama. *elimle yüzünü tutup kendime çevirdim. Gözünün yaşına akmasını izin vermeden sildim.*~Jennie~
*buruk bir şekilde gülümsedim* teşekkür ederim~Lisa~
*Yüzüne yaklaştığım için yüz hatlarını iyice görebildim. Çok güzeldi.. Kız olmama rağmen çok etkilenmiştim. Aslında sert gibi gözüküyor ama kalbi çok yumuşak ve kırılgan.. benim tam tersim diye düşündüm*~Jennie~
*yüzümüz o kadar yakındıki onun o güzel yüzünü yakından görmenin muhteşemliğiyle yutkundum*~Lisa~
*Yutkunduğu zaman kendime gelip öldürdüm* şey.. biraz daha kaldı sonra oraya varıyoruz.~Jennie~
Nasıl bir yer burası? *kızarmıştım*~Lisa~
*sinsice güldüm* sadece iki kişinin nefes aldığı bir yer. Sen ve ben.~Jennie~
*gülümseyip* hımm~Lisa~
Evett geldik. Hadi bakalım in sulu göz.~Jennie~
*kapıyı açıp arabadan indim iki katlı bir evdi ve çok güzeldi* çok güzel...~Lisa~
Normal bir ev işte.. *anahtarı alıp arabayı kilitledim.Eve doğru gidip kapıyı açtım.* gir hadi *gülümsedim*~Jennie~
*İçeri girdim içerisi biraz tozlu olsada muhteşemdi* normalmi?~Lisa~
Benim için.. neyse bir anlaşmamız vardı. Hadi bakalım sen Temizle ilk mutfaktan başla ki bende yemek yapabileyim.~Jennie~
Tamam... malzemeler? *bileğimdeki tokayla saçımı dağınık bir topuz yaptım*~Lisa~
*en temiz diye düşündüğüm koltuğa yayıldım ve iki elimi ben bilmem şeklinden havaya kaldırdım* bilmiyorum ki.. Aramalısın sulu göz..~Jennie~
Tamam... *dudaklarımı birbirine bastırdım* banyo Nerede?~Lisa~
Onu da bilmiyorum.. yukarıda bir yerde sanırım.~Jennie~
Tamaaammm... bakıyorum *yukarı çıkıp banyoyu buldum tahmin ettiğim gibi malzemeler oradaydı malzemeleri alıp Aşşağı banyoya indim ve mutfağa girip temizlik yapmaya başladım*~Lisa~
*arkasından bende mutfağa girdim* yardım edebileceğim bir şey var mı?~Jennie~
I-ıh gerek yok teşekkür ederim *kıkırdadım*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sulu Göz~
Fanfictionlisa♡jennie peki kaçış eşi olan lisa ve jennie'ye nolacaktı? Birbirlerini veda mı edeceklerdi...? Yoksa birbirlerinin sonsuzumu olacaklardı?