На дядо ми заради вярата му в мен..
Както много други журналисти, Катрин Кемп също градеше кариера в името на "Големият удар" - така тя наричаше онази история, която щеше да накара шефа й, а и всички, които я подценяваха, да повярват в нея. Катрин бе от заможно семейство, което доста помогна в намирането на работа в град като Ню Йорк веднага след завършването. Никога не парадираше с парите на семейството си, нито се ползваше от благата, които тези пари можеха да й осигурят.
Живееше под наем в малък апартамент, намиращ се точно над семеен китайски ресторант. Единственият път, в който се възползва от помощта на родителите си, бе в началото на нейната кариера, за да започне работа в "Трибюн". Беше плашещо амбициозна, искрена и изключително красива. Можеше да има всеки мъж само с една усмивка, но искаше нещо повече от мъж, който просто да я обсипва с подаръци и да я води на вечери в скъпи ресторанти. Търсеше мъж, който да задържи вниманието й, да я накара да си задава хиляди въпроси и винаги да има поне един, на който да не може да си отговори. Търсеше онзи мъж, който щеше да бъде Големият й удар... в любовта.
Самата тя беше мечтаният "удар" за много мъже - висока, черна коса, сини очи, невероятно тяло, остър ум. Въпреки множеството разочарования в любовта, а и в кариерата, Катрин не се отказваше. Тогава дойде моментът за Големия удар, а може би и за двата.
Голяма част от колегите на Катрин бяха извън страната и отразяваха събития, за които смятаха, че ще ги отведат на върха на всички репортерски класации. Много от тях мечтаеха за награди, слава, аплодисменти, Катрин просто се бореше за мечтата си. През целия си съзнателен живот тя се бореше - за одобрението на баща си, за отразяването на мечтаната новина, за мъжа на живота си. Затова Катрин Кемп бе боец.
мн. бойци, м.
1. Редник от армията; войник.
2. Участник в бой, сражение, война.
Боец e някой, който се бори за определена кауза или в бой, боесражение.
YOU ARE READING
Боец / Fighter
Short StoryИсторията на една жена, която не познава страха и не се съобразява с всеобщото мнение. Една журналистка, преследваща мечтата си в свят на тероризъм и куршуми.