• 1 •

121 10 0
                                    

- Ismét ! - Harsogott a felettesem kemény hangja . A márvány falú edzőterem üres volt , csak a csattanás és a lánc csörgése visszhangzott ahogy egy erős rúgást mértem a nálam kétszer magasabb boxzsákra . Mindennél jobban be akartam fejezni amit teszek , minden izmom égett , a leírhatatlan fájdalom csábított a feladás gondolatával. 

- Ismét ! - Kongott a hangja , amit lassan elnyomott a fülemben lüktető vér . A testem kívánsága ellenére engedelmeskedtem . Lassan átvette a fájdalom az erőt az akaratom felett és a földre estem . A hátam a hideg földhöz csattant , de alig éreztem . Tekintetem el ködösödött , és ismét .. láttam a körvonalait annak a valakinek aki álmaimban kísért , a sötét barna göndör tincsek , széles váll .. azt hiszem a sok edzéstől hallucinálok . Csak egy pillanatnak tűnt az egész hisz egy villanás alatt ismét az edzőteremben találtam magam .

- Fel Rose ! Folytatnod kell . - Éreztem az felettesem hideg ujjait a karom köré csavarodni ahogy fel emelt a földről . A mély kék szemeibe néztem , látta rajtam hogy nem tudok többet .

- A fenébe is Rose , ülj le . - Biccentett a fejével , mire aprót bólintottam . Luke nem rossz ember , de mindenképpen magasabb célokat tűz ki maga és mások elé mint amit képes elérni . Éppen ez teszi olyan erőssé .

- Rose egy hét múlva ki küldenek terepre , akkor majd nem boxszákokat kell püfölni . - Nyomott a kezembe egy vizes palackot amit lassan kinyitottam majd bele kortyoltam .

- Nem tudom hogy képes vagyok e erre Luke - Néztem fel rá amint szóhoz jutottam . Őszintén féltem , sőt rettegtem , soha semmit nem veszek komolyan az utolsó pillanatig .

- Annak kell lenned.  Kiválasztottak . - Mondja , hangja komoly mint akármikor máskor . Megint jön ezzel a kiválasztottak szöveggel , már a torkomon jön fel ez a dolog . Úgy mondják mintha ez valami jó dolog lenne , mintha ettől boldognak kellene lennem .

- Mi van akkor ha én nem akarok embert ölni ? - Vetettem fel a kérdést , minden áldott nap megkérdezem , és minden áldott nap ugyan azt a választ kaptam .

- Akkor téged ölnek meg . - Mért végig a testemen , majd a szemembe nézett , mintha az esélyeimet próbálná megjósolni .

- Idefigyelj , a királyok és királynék korszaka véget ért , az emberek nem bíznak többé a gyenge kezű irányításban , éppen ezért találták ki az Őrzők körét . Hidd el nekem sem kellemes gyerek korouktól edzeni embereket majd a halálukba küldeni a reménnyel hogy eleget tudnak ahhoz hogy túl éljenek , de meg kell tennem . Ez a törvény , ennek így kell lennie , másképp a rendszer összeomlik . - Magyarázta , az őrzők köre tulajdonképpen egy hatalmas élet halál harc fiatal harcosok közt akiknek a családjuk vérvonalában egy gyilkos felbukkan . Nem kell rossz embereknek lenniük , elég az ha az ereikben fut a dolog . 18 éven át azon gondolkodtam hogyan tudnám megváltoztatni a múltat , hogy ne kelljen a jövőben megismétlődnie . Az őrzök köre az utolsó fent maradó 3 emberből áll , ők azok akik ezek után a nevükkel élnek tovább , amolyan felső vezetők . Öt háromfős csapat indul a versenyen , nem tudom kikkel leszek és nem is tudom hogy túl jutok e az első éjszakán . Az elmúlt 58 évben egyszer sem volt arra eset hogy egy kezdéskor összeállított csapat el jutott volna a játék végéig , és engem éppen erre edzettek , hogy ne kötődjek senkihez , hogy ne legyen bennem félelem .. de néha magam is meg rémültem attól hogy mire vagyok képes , ha elengedem az emberiségem .

- Köpök a rendszerre. - Álltam ismét lábra majd elindultam vissza a szobámba .

- Rose .. vigyázz magadra . - Hangzott a teremben . Sosem hallottam még ezt a hangját , mintha aggodalom csengett volna benne . Meg álltam egy pillanatra

- Mindig azt teszem . - Csúszott ki az ajkaim közt majd tovább sétáltam a szobám irányába . 

• Sorozat gyilkosok köre •Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang