Multi oameni se cred satanisti,emo,masochisti etc. si defapt doar vor sa atraga atentia. Daca nu stii sa identifici adevaratele persoane cu "demoni" interiori care ii vor omori,s ar putea ca populatia globala sa scada.
Acesta durere nu este provocata oricum ci doar de o trauma sau o "rana deschisa din care inca curge sange"
Acesta durere se manifesta diferit,dar la acesti oameni,durerea doreste sa iasa mereu ,creand acele taieturi,pe acolo iese durerea.
Acesti oameni sunt destul de sensibili si trebuie tratati cumva in care sa nu si dea seama ca vreti sa ii ajutati. Ei pot fi imdepartati de aceasta durere doar daca vorbesc desprea ea si lasa toate emotiile sa iasa afara.
Desi pare greu,trebuie doar sa intrii in mintea lui/ei si sa gasesti cuvintele potrivite pentru a i capata increderea.
Odata ce acesta persoana a lasat durerea sa iasa afara si s a apropiat de voi trebuie sa stati pe langa ea/el aratand ca va pasa.
Dupa ceva timp,taieturile si raul provocat de ei insusi ar trebui sa dispara, facand o alta persoana din ei.
Daca faceti totul in opus,aceste persoane se vor simti batjocorite si nu vor mai avea incredere in nimeni,ajungandu se la pierderea excesiva a sangelui, deshidratare,anorexie sau chiar moarte
CITEȘTI
My mental Kage
RandomInchisoarea mintii mele. Un loc rece ,dar aici pot fi eu. E un loc de unde nu pot scapa ,dar nici nu vreau sa o fac.