Muka ditoreh mengalirkn drh sgar yg pekat tnpa henti. Ditoreh scara perlahan. Tngn dn kaki diikat. Belakangnya dihiris perlahan lahan. Jeritannya diendahkn. Yes. You're not wrong at all. Llki berbdn sado dn berwajah tampan itu diseksa oleh dua wanita yg sngt cntik bak bidadari. Nmun itu tdk mnggmbrkn sifat mereka. Psycho pling kjm. Yg dpt mmbunuh tnpa mninggalkn ksn. Jeritan kesakitan bgaikn lgu indah yg didngari. Bgaikn alunan suara yg dpt menuntun jiwa dn raga. Semakin kuat jertannya semakin indah didngari.
"Unnie, jantan first ni drhnya sedap nmpknya. "
"Yes it's look like that. Yg sekor lgi tu dh bngn ke blm. "
"Blm lh. Liat btul nk bgn. Bgi bius je. B*d*h"
Kemudian mereka meneruskn krja mereka yg tergndala tdi. Menyeksa seorg llki yg mnjdi mngsa yg ke ribu bpe entah.
"Sweetheart, your blood look delicious. Scream more. It's nice voice"
"Jebal, let me go. Please. It's hurt. Jebal.Arghhh!!!!"
"That's what we want man. Nice. "
Dlm beberapa detik llki itu mti dlm keadaan yg sngt mengerikn. Dgn kki mnmpkkn dging terhiris. Perut terbelah bnyk memuntahkn drh. Muka nya tdk lgi membntukkn rupa. Tngnnya mmpunyai tulisn yg tdk jelas. Dn dadanya mmpunyai tulisan 'DUO SARANG'.
"That's so nice girl. "
"That man had wake up. Let's start the new game. Babe "
Wanita cantik berpangkat unnie,Kim jisoo menyeringai melihat kekasih sementara atau mangsa baru itu terbangun.
"Oppa dah bangun... "jisoo mengelus pipi lelaki itu.
Dia ternampak seseorang terkulai dengan keadaan yang tidak dapat membentuk dirinya sebagai manusia lagi. "Kau nak apa dari aku"kata lelaki itu tegas.
"Janganlah memarah sayang.... Terkezut titew. "kata jisoo dalam nada gedik. Park chaeyoung atau senang disebut Rose tersenyum manis... Ke??
"Unnie... Nak apa.... Pisau tadi ke kapak... Nampak menarik... "kata Rose.
"Skru dulu lah, saeng"kata jisoo menghulurkan tangan kepada Rose. Rose dengan senyuman sinisnya mengerling ke arah lelaki itu.
"Oii kau nak buat apa dengan skru tu. Lepaskan aku,bitch!!"jerit lelaki itu.
Dia meronta ronta untuk dilepaskan. Jisoo mengusap ngusap pipi lelaki itu. Skru itu ditekan pada pipi dan menghubungkan nya dengan mulut tipis lelaki itu.
"Mulut ni....mana semua ayat manis awak tu.... Huh... Lelaki. Semua sama je. "skru ditekan lebih dalam keadaan melintang pada bibir si lelaki itu. Pipi itu kelihatan bersambung dengan bibir tipis itu. Erangan kesakitan keluar dari bibir itu. Membuatkan pipi itu tercarik. Sungguh menyeksa dengan seksaan menggunakan skru kecil itu. Drah berlumba lumba keluar menonjolkan daging tipis pipi mangsa. Skru dibiarkan di bibir itu. Rose menyiapkan jarum dan benang panjang. Jarum itu digunakan untuk menjahit mulut hingga pipi. Seperti joker. Namun setiap jahitan di jarakkan sebanyak 1 cm. Sudah puas bermain dengan jarum di bibir. Jarum itu ditarik. Seulas senyuman ditarik menghiasi wajah cantik si bidadari itu. Jahitan yang sungguh kemas dan tidak mudah terbuka. Si unnie mengambil pin yang besar dan tajam. Niatnya untuk membuka mata lelaki itu. Dari kening hingga kelopak mata, pin itu dicucukkan. Menyenangkan hati si bidadari itu. Senyuman sinis dihadiahkan apabila si lelaki cuba menjerit namun sia sia sahaja. Benang yang menghiasi mulut dan pipi itu tidak dapat terbuka dengan mudah. Menambah penyeksaan apabila cuba menjerit dalam keadaan yang sengsara. Mata seorang manusia yang tidak dapat berkelip. Cuba bayangkan. Good, right?? Tubuh layu itu diberi rehat sebentar. Nampak seperti mereka mempunyai hati nurani, kan?? Kimbap kidding me, guyz. They would never stop the crime. Fun things. Why should you stop it,?? Dari arah belakang, mereka menggunakan sebilah pisau. You'll never imagine it, right? Pisau tumpul dan berkarat memasuki daging secara perlahan dan lembut. Seksaan paling disukai oleh wanita ini. Ditarik menuju ke leher belakang yang dipenuhi urat dan saraf penting. Secara halus memotong setiap saraf penting itu. Namun ketika itu juga Rose menghentikan kegiatan kesukaannya itu. Tepat pada saraf tengah.
"Unnie, new goddamn thing?? It looks good and delicious. "kata Rose menghadiahi tatapan menggoda pada lelaki itu. For good, lelaki itu tidak tertarik. Malahan terasa jijik di hati melihat pandangan itu. Mungkin sebelum ini, tatapan itu dapat mengusik jiwa kelelakiannya. Tapi setelah apa yang dilakukan sekejam ini terhadap dirinya. Jiwanya terasa mati diperlakukan begini. Darah pekatnya mengalir membasahi tubuh athletic lelaki itu. Barang seksaan baru digunakan kepada lelaki itu. Just a beautiful gooddamn experiment. Making sure it'll be a good thing to use....
"Unnie, Roseanne teringin nak buat something tau.... Dah lama terpendam ni.... "kata Rose sambil menunjukkan aegyonya. Jisoo tersenyum melihat Rose, adik dan rakan karib yang paling disayanginya sejak dia terjerumus masuk ke dalam dunia psycho ini. Jisoo mengangguk memberi kebenaran. Pisau yang mempunyai kriteria yang sangat menyerupai pisau Rambo(kalau tak kenal tu kau punya pasal) diambil dari betis mulus yang kini dipenuhi darah lelaki yang menjadi mangsanya. Pisau tajam itu dihalakan pada perut keras berkotak(euwh) itu.
"Unnie sambung yang part belakang ni, yerk"kata jisoo. Rose hanya mengangguk. Dia menumpukan perhatian mencari abdomen yang sesuai menjadi sasaran pisau kesayangannya kali ini. Mereka ingin menyeksa lelaki itu tanpa membiarkan lelaki itu mati dengan tersangat mudah seperti lelaki yang mayatnya sudah tergelimpang tanpa bentuk muka yang jelas itu. Rose menikam perut lelaki itu dan menghiris perut malang itu dengan menggunakan bahagian atas pisau yang sedikit bergerigi dan tidak bermata itu mengikut bentuk perut badan lelaki tersebut. Darah yang mengalir membasahi tangannya itu diendahkan walau kelihatan sedikit menjijikkan pandangan mata lain. Baginya itulah yang menyenangkan hati nya itu. Terserlah daging merah yang selama ini mengisi badan lelaki itu. Tambahan pula jisoo yang makin memerlahankan gerak langkahnya pada leher si malang itu. Rose dengan pantas mengambil sebiji limau yang sudah terpotong.
"Baby, ni penawar sakit. Tahan tau. Tak lama pun sakitnya. "kata Rose berbisik tepat di sebelah telinga lelaki itu. Lelaki itu meronta dan menjerit walau sungguh terseksa. Penawar bagi wnita itu namun racun baginya. Lelaki itu cuba menggeleng namun sakit yang dia dapat kerana leher belakangnya sudah dikerjakan oleh jisoo, teman wanita laknatnya. Serasa menyesal apabila dirinya menggoda wanita itu ketika berada di tempat laknat iaitu kelab malam yang dipenuhi kenikmatan namun kemaksiatan itu. Rose memerah limau itu pada daging perutnya yang sudah terbelah itu. Menimbulkan rasa senang hati pada wanita bak bidadari itu. Lelaki itu menjerit. Mengendah benang yang tertanam pada mulutnya. Diakui bahawa itu hanya menambah rasa seksa pada dirinya. Wanita itu the rsenyum melihat lelaki itu terseksa kerana ulahnya sendiri menbuat diri lemah itu tidak terdaya. Namun itu hanya sementara kerana kerja mereka masih banyak. Bagi mereka ini baru permulaan. Introduction for their demon side. A new start for a new entertainment.
Jisoo melingkarkan tali pada kedua belah tangan lelaki itu. Mengikatnya dengan ketat menggunakan ikatan mati. Dari satu arah, Rose menarik tuas tali itu hingga badan tidak berdaya tertarik ke atas. Tergantung bermandikan darah. Bagaikan salib dia dilakukan. Tubuh lemah itu tidak mampu meronta lagi. Tenaganya sudah kehabisan. Dirinya berasa pasrah. Menjadi permainan dua gadis itu. Kedinginan menyapa kulit kakinya. Jisoo merobek separuh luarnya. Memudahkan kerja. Rose menghulurkan kapak kecil dan tajam kepada Jisoo. Jisoo menggunakan kapak itu bagi menoreh daging pada betis lelaki itu. Perlahan dan mendalam hingga mata kapak mengusik keamanan tulang penyokong yang berada di dalam betis itu. Lelaki itu meronta ronta di atas angin cuba menggerakkan kakinya.
"Stop moving!! "jerkah jisoo. Terasa lelaki itu mengganggunya. Pekerjaannya dan hiburannya. Dia ingin melihat darah pekat itu keluar mengikut rentak penyeksaannya. Berhati hati. Terasa mata kapak itu menghakis sebahagian tulang kakinya. Dilakukan lagi pada kaki sebelah kanan. Setelah siap, jisoo memberikan ruang kepada Rose untuk mengambil alih. Mereka saling bertukar senyuman. Rose mengambil tukul besi dari beg alatan khas mereka itu. Dia menghentakkan penukul itu pada lutut lelaki malng itu. Menghasilkan jeritan tertahan dari lelaki itu. Hentakan demi hentakan dikenakan pada lutut longlai itu. Memecahkan tempurung lutut itu. Sementara itu, jisoo mengambil beberapa tali bercangkuk tajam. Dia melemparkan tali itu mengenai tangan biceps lelaki itu. Semakin bertambah jeritan yang membuatkan benang itu makin mencengkam mulutnya. Mulut atasnya sudah berdarah dan sedikit carik. Semakin mengembang senyuman manis wanita itu. Semakin gencar dia melemparkan tali itu. Diikat pula tali itu pada paku yang tertanam pada lantai simen yang berdarah itu. Carikan cangkuk itu mempersembahkan daging pada biceps kebanggaan lelaki itu. Rose mengambil paku panjang dan mencucukkan nya pada telapak kaki lelaki itu. Lelaki itu mencengkam kakinya bagi menahan rasa sakitnya. Yang bahkan sia sia sahaja. Tali yang sudah tersedia pada leher lelaki itu ditarik dari belakang. Membuatkan lelaki itu mendongak. Diatas meja sudah tersedia beberapa bilah pisau kecil tajam dan..... mengancam. Mereka berdua berdiri bersampingan. Memamerkan senyuman sinis apabila bibir itu ditarik keatas. Terhibur dengan keadaan ngeri lelaki itu. Namun lelaki itu belum mati. Tangan runcing nan lentik itu mengambil pisau itu lalu dibaling pada dada lelaki itu. Bagaikan papan dart dada itu diperlakukan. Semakin gencar tangan lentik itu membaling pisau pada dada lelaki itu. Dua bilah pisau terakhir dibaling serentak pada jantung mangsa. Erangan kecil keluar dari mulut berjahit itu sebelum jantung itu berhenti berfungsi dan menghela nafas terakhir. Masing masing mengulas senyum kegembiraan. Mereka menghilangkan beberapa jejak kesan mereka dan menukar pakaian berdarah itu dan membakarnya. Alatan dikemas dan disimpan rapi. Mereka berdua keluar dari tempat itu dengan lagak yang biasa dan gembira yang jelas terpancar dari riak muka. Memamerkan muka menggoda. Untuk memancing mangsa baru.... Kehangatan dibasahi darah merah pekat kegemaran mereka.Enjoy the beautiful intro??
You'll get more. I know this chapter can't make you satisfied. I'll try to make it more delicious and interesting. I'm not enough psycho. Sorry.