Arkadaşlar ilk önce şunu söyliyim ki bu bilgi kesin doğru mu bilmiyorum. Dün ig dm grubundan bir yabancı arkadaşla konuşurken duydum ,sizinle paylaşmak istedim.
Sanırsam asıl senaryo, Allison'ın kurtadam olmasıyla devam edecekmiş. Arkadaş tam olarak şöyle dedi, Allison'ın ölüm sahnesi gerçekleşecekti . Tam ölmeden önce, Scott onu ısıracaktı ve Allison kurtadama dönüşecekti. Böylece Jeff'in de planladığı gibi, Scallison endgame olacaktı.
Fakat ben bunun doğru olduğunu sanmıyorum, doğru olsa bile gerçekleşmemesi çok normal. Çünkü (bir yerde okumuştum) Crystal, Allison'ın doğaüstü bir varlık olarak geri dönmesini istemiyormuş.
Ayrıca size bir şey sorucam, Crystal yaşı Allison için büyük olduğundan dolayı daha olgun rollerde oynamak istediğinden diziden ayrıldığı doğru mu ? Ona bakılırsa Holland da gayet büyük.
Her neyse ben açıkçası (her ne kadar bu fikir çok cool ve badass olsa da) kurtadam olmasını istemezdim zaten. Tabi ki de bir avcının kurtadam olması çok güzel ve ilginç bir fikir fakat, Allison onuruyla öldü. Onun ölümü, hiç kimse tarafından unutulamayacak kadar acıklı ve ikonikti. Ayrıca ben onu oklarıyla seviyorum, bu nedenle de istemezdim.
Yineee dee, Allison'ın son sezondan hiç dönmemesindense, herhangi bir doğaüstü varlık olarak dönmesini tercih ederim. Tabi ki sadece bununla mutlu olması şartıyla. Bebeğimi dizi final olmadan son bir kez daha göriyim yeter bakın harbinden bu kalp kaldırmıyor.
Şimdi de Allison'ı süpırneyçırıl bir varlık olarak gösteriyim size de feels geçirin sdfgsdfghjf
Oh be yavrum slay ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Allison Argent TR
RandomRest in peace. Allison Argent. (1997-2014) Fly high our brave huntress. #TeamAllisonArgent Turkey.