dost...

78 23 5
                                    

İlk bölüm biraz saçma oldu ilk kitap idare edin artik...

Dünyada tek sen kalsan bundan sonra benden sana yar olmaz...

Bu gün ki yazım kardeslerime gelsin
Canım kardeşim ZAHİDEM EBRUM AYSENURUM iyiki varsiniz sizi gerçekten çok seviyorum benim en kötu günümde yanımda oldunuz hakkınızı odeyemem canlarim sizleri çok seviyorum...

Öncelikle sevgi mutluluk dünyadaki en güzel şeydir bunu asla unutmayın zor olan aslında nedir bilir misin hayat değil sensindir evet yanlış okumadin sensin zor insanlar hep savaşanlardir sende ole yapıyorsun belli... Neyse simdi bunu neden yazdığım hakkında hic bi fikrim yok bunu sadece olesine yüklemek istedim sevdiğin dostların ve arkadaşların yaninda olduktan sonra hic biseyin önemi yoktur bunu asla unutma insanlar çift yaratılmıştır derler ya ben bunu dostluk bakımından düşünüyorum çünkü seninle ayni DİE fiziksel olarak değil düşünce olarakta boyle insanin bi yarısı vardır yani çift yaratilmistir(yalniz bunu ask bakımından düşünen varsa bos geçin aşkı..)benim bi tek yarim yok mesela dostlarım var gözümden yas akarken bana omzuna yaslanip aglamama izin veren dostlarım sarldikca sıkılasan dostlarım guvendikce güvenen en samimilerim var herbiseylerim var ama sözde değil her zman en mutlu en mutsuz günümde olaan arkadaşlarim...

Bu bolum.biraz kotu oldu ama diğer bölüm bomba olucak...

Hayat...❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin