.....

40 6 0
                                    

Evet arkadaşlar uzun sure ardından yine geldim çok fazla sıkmak istemiyorum yazmaya başlayım...


Sevgi,Nefret,Mutluluk...
Umut ettiğim herşeyi kaybettim herşey elimden sıyrılıp gitti sevdiğim dostlarım ,arkadaslarim ,sevdiğim adam bile bırakıp gitti... En kotu günümde kendi ayaklarının üstünde durmayi başardım ailem herkes başka biyerdeydi herkes kinliydi bana o çocuğu tanıdığım için ama ben asla pişman olmadim çünkü o kadar çok sevdim ki bana ne söylerlerse söylesinler ben hiçbirine inanmadim sadece odaklandim sevgime ve devam ettim ben aşık oldum ilk kez ilk kez sevdim herkes şerefsiz o p.. deseler bile takmadim sadece sevdim onun için herşeyi göze aldım herkesi onunla büyük hayaller kurdum sevdim yeri geldi boynunda ağladım ama degmedi beni yalniz bıraktı bana sürekli "ne olursa olsun yanındayım" diyen adam ben onun için ölümü bile göze almış iken yanımda olmadı o kadar çok guvenmistim ki hayatımı onun üzerine kurmustum herseyimi onunla yapmış ilk kez bu kadar çok Sevmiştim hem de çok o kadar güzel bakıyordu ki gozlerime o kadar güzeldi ki sözleri herşeyi o kadar sıcaktı ki ama ne oldu biliyor musunuz bu şerefsiz beni bıraktı hem de en kotu gunumde..........


hepsi boyle değildir ama tanıdığınız kişilerin diğer yüzünü görmek için zor durumda bırakın ki diğer yüzleri varsa çıksın ortaya...
Neyse çok uzattim bu gün gerçi kısa oldu ama telafi edicem emin olun sizleri seviyorum okuduktan sonra oylarsaniz sevinirim oylamazsanizda canınız sağolsun...
Jehro56
ebrusanal1322
zahiderdogan


...Görüşürüz...

Hayat...❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin