Odkedy odišiel aj Stiles do školy domom sa nieslo ticho. Ak by sa človek započúval počul by aj jemný vietor ,ktorý fúka za oknami. Skoro nehybne sedím na gauči vyše hodiny a pozerám von oknom.
,,Ak by ťa teraz niekto videl pomyslel by si ,že si blázon Stassie" pomyslela som si, na čom som sa musela zasmiať.
,,Okey už by aj stačilo " z hlasným nádychom som sa postavila z gauča a upratala za sebou. Po upratovaní som vybehla schody nahor a moje kroky mierili do izby.
Telefón som si položila na posteľ a z kufra som si vybrala čisté oblečenie. Vyzliekla som sa a takmer nahá som od kráčala do kúpeľne ,kde som zo seba zhodila posledné oblečenie ,ktoré ma zahaľovalo a zaliezla som do sprchovacieho kúta. Teplá voda mi stekala po celom tele a svaly sa mi po každej kvapne uvoľňovali viac a viac.
***
Po dobrej pol hodine som sa poriadne umyla a vyliezla zo sprchy. Nohami som stála na chladnej podlahe hľadajúc župan , ktorý som po malej chvíli aj našla. Mokré vlasy , z ktorých ešte kvapkala voda som zabalila do suchého uteráka a od kráčala do izby.
Popri obliekaní do čistých vecí sa z mobilu ozývali prvé tóny melódie ,ktorá oznamovala ,že mi niekto volá. Prezlečená som vzala mobil do rúk a zodvihla hovor.
-,,Prosím ? "
-,,Dobrý deň dovolala som sa slečne Stilinskej ? "
-,,Uhm áno smiem vedieť ,kto volá ? "
-,, Parkerová, volám vám ohľadom donášky vašich veci z NY "
-,,Oh áno ,už si spomínam " jemne som sa usmiala aj keď som vedela ,že má nemôže vidieť.
-,, Stalo sa s nimi niečo ? " doplnila som rýchlo.
-,, Nie nie , vaše veci sú v poriadku , vlastne vám volám z dôvodu ,že vaše veci budu v Beacon Hills za pol hodinu aj s kuriérom. "
-,,Dúfam ,že vám to vyhovuje " opýtala sa s menšou obavou v hlase.
,,Prv mi to oznámiš ,že už je tu a potom sa pýtaš či mi to vyhovuje " pomyslela som si s pretočením očí.
-,,Nemajte obavy " mierne som sa usmiala.
-,, Dobre odkážem kuriérovi,že ho budete osobne očakávať. Prajem vám príjemný zvyšok dňa slečna"
-,,Aj vám " stihla som len tak tak dopovedať a ozvalo sa pípanie ,čo značilo koniec hovoru.
***
Domom sa rozozvučal zvonček a moje kroky k dverám sa zrýchlili. Nemusela som ani pozerať ,kto tam bol ,pretože som to už dávno vedela.
,,Dobrý deň " pozdravila som kuriéra hneď po otvorení dverí.
,,Dobrý aj vám slečna " odzdravil mi s úsmevom.
,,Takže vaše veci sú tu dnu v kamióne ,predtým než ich vyložíme von sa mi musíte podpísať tu a tu " ukázal mi na papiere a ja som to rýchlo podpísala.
,,Ešte niekam ? " usmiala som sa naňho.
,,Nie " zasmial sa a vydal sa ku kamiónu ,kde boli moje veci.
***
,,Kde to mám položiť ? " opýtal sa ma ked keď sme niesli už snáď 30tú krabicu.
,, Ak budete taký dobrý tak hore na chodbu k druhým dverám na pravo" usmiala som sa naň a vyšla som z domu po ďalšiu krabicu.
♥ Máme tu ďalšiu časť tohto príbehu ♥ Ospravedlňujem sa za chyby a podobné veci ♥ Váš názor na príbeh mi môžete napísať do komentáru alebo do súkromnej správy ♥ Budem len rada ♥ Mám predpísanú časť ,takže tohto týždňa môžete očakávať možno ešte jednu časť ♥ Ak budete chcieť :D Dúfam ,že sa vám príbeh páči :) Prajem vám pekný deň ♥ - S láskou Anna ♥
YOU ARE READING
THE LEGEND. (Teen Wolf-SK)
Fanfiction!Upozornenie ! -Príbeh je inšpirovaný Teen Wolf. -Nebude to kopírovanie celého Teen Wolf seriálu. -V príbehu budú vymyslené scény,vzťahy,mená,postavy. -V príbehu sa môžu objaviť podobné/doslovné vety alebo scény , ktoré boli použité v Teen...