Sexul astral este real. Necesită un oareșicare antrenament psihic pentru a îţi deschide mintea la simţuri care în mod normal nu sunt accesibile omului de rând, însă modalitatea prin care poţi face acest lucru este mult mai uşoară decât celelalte metode şi oferă și mult mai multă plăcere. Demonii ca prieteni şi iubiţi sunt nemaipomeniţi pentru aceia care sunt în închisoare sau închiși/încarceraţi în vreun fel.
Mulţi dintre noi au experimentat atingeri reale ale Demonilor. Senzaţia este exact la fel cu aceea când eşti atins de mâna unui om. Acest lucru poate evolua mult mai mult, în acte sexuale efective şi în amor. Un act sexual cu un Demon înseamnă extaz extatic. Deoarece Demonii vin la noi în formă eterică/astrală, sunt capabili să ne penetreze corpurile şi să stimuleze zone care nu sunt uşor de accesat de alţi oameni. Demonii nu întâmpină probleme în găsirea şi stimularea punctului G în partenerele lor, iar Demoniţele pot ajunge foarte simplu la prostata partenerilor lor, lucru care rezultă într-un orgasm profund şi complet.
CUM SĂ ÎNCEPI:
Mai întâi de toate, este important să întreţii un ritual înaintea Tatălui Satan, în care să îi spui nevoile tale, fie că vrei doar parteneri sexuali, fie că vrei o relaţie de dragoste/sex sau chiar o relație deschisă – în care eşti liber să ai alţi parteneri sexuali, fără gelozie; fii specific!Unii Demoni sunt monogami, astfel încât ei au doar un singur partener, iar acest lucru merge în ambele sensuri. Aceşti Demoni iau monogamia FOARTE serios, iar dacă o relaţie este violată de un om, partenerul acestuia ar putea, în cel mai rău caz, să sfârşească mort. Demonii, la fel ca şi oamenii de altfel, pot devenii foarte geloşi. Dacă cineva se află într-o căsnicie seacă şi întreţine relaţii sexuale cu soţul/soţia doar pentru că aceasta îi este îndatorirea, Demonii pot fi foarte înţelegători cu privire la acest lucru şi de multe ori vor trece cu vederea, atâta timp cât, în relaţia sexual-amoroasă monogamă, Demonul tău se află mereu pe locul întâi. Nu uita: odată ce un angajament este luat, acesta va dura şi în viaţa următoare, așadar nu fi uşuratic în această privinţă. Demonul tău va rămâne şi el/ea monogam.
Ar trebui să găseşti un Demon care este compatibil cu tine. Aminteşte-ţi să menţionezi în ritual dacă vrei o relaţie liberă şi deschisă, în care eşti liber să ai alţi parteneri sexuali.
După ritual, TREBUIE SĂ FII RELAXAT ŞI DESCHIS; cel mai probabil Demonul va veni la tine când eşti întins în pat şi relaxat. Acest lucru îţi va da senzaţia unei energii electrizante, iar Șarpele Kundalini îţi va fi stimulat.
Acum, pentru cei care sunt noi aici, pentru a începe şi a te deschide, începeţi să vă imaginaţi că faceţi sex cu Demonul vostru. Cei mai mulţi Demoni sunt foarte atractivi fizic şi nu se aseamănă deloc cu gunoaiele scrise despre ei în grimoare şi în poveştile de groază. Cere-i Demonului tău să ţi se arate. Relaxează-te, închide-ţi ochii şi lasă-te luat de val. Ar trebui să vezi imaginea Demonului în mintea ta. Chiar dacă nu o vezi, îţi poţi imagina partenerul ideal, partener pe care Demonul îl poate interpreta pentru început.
Când începi să ai fantezii şi faci acest lucru de câteva ori, Demonul de asemenea va simţi acest lucru în astral şi va savura momentul. La început, te poţi masturba până la orgasm, până când o manifestare fizică completă îi ia locul. Când faci acest lucru, Demonul tău va avea şi el orgasm. Acest lucru poate dura ceva timp, motiv pentru care trebuie să fii răbdător şi persistent. Fanteziile, hrănite noapte după noapte, vor începe să fie din ce în ce mai clare şi înainte să îţi dai seama, îţi vei simţi şi vedea Demonul, la fel cum ai simţi şi vedea o altă persoană. Demonul tău va lucra cu tine pentru a-ţi deschide canalele psihice şi nu te va lăsa să ai doar fantezii, așa la nesfârşit.
Cel mai probabil Demonul va veni la tine în fiecare noapte, când te duci la culcare. Demonilor le place sexul foarte mult şi pot lua şi înfăţişarea unei anumite persoane. Cineva, efectiv a trebuit să împingă o Demoniţă jos de pe el, dimineaţa, pentru a se pregăti de serviciu, după ce au făcut sex întreaga noapte. Ea nu vroia să se oprească. Plăcerea este cu mult deasupra a ceea ce poţi experimenta cu o fiinţă umană, iar sexul spiritual poate deveni o dependenţă. Există şanse ca relaţiile sexuale cu oamenii să nu mai fie de dorit şi nici satisfăcătoare. În plus, nu ai motive să te îngrijorezi cu privire la bolile transmisibile sexual şi nici cu privire la sarcini nedorite.
Un Demon iubit/iubită va fi mereu protectiv/ă cu tine. Se pricep de minune să asculte grijile, preocupările sau problemele şi sunt mereu de ajutor când vine vorba de pedepsirea duşmanilor şi purtarea ta de grijă. Când sunt deschise canalele psihice cuvenite, pot avea loc conversaţii propriu-zise. Aceasta este un ajutor enorm în împuternicirea şi avansarea spirituală. Îţi vor spune şi te vor învăţa lucruri, iar în unele situaţii, vor contacta chiar şi alţi Demoni pentru tine.
Contactele intense cu Demonii implică un schimb de energie. Demonii, aflându-se la un nivel spiritual mult mai înalt decât oamenii, au mult mai multă energie, iar o apropiere intimă poate produce efecte, în noi oamenii, care se pot simţi precum o piele arsă de soare şi/sau hipersensibilitate, până când ne obişnuim cu asta sau până când avansăm la nivele mai înalte de energie – care este defapt ţelul Satanismului.