#Zei cu Rang Înalt și Prinți Încoronați ai Iadului

56 5 1
                                    

Sunt patru Zei puternici care conduc Iadul: Satan, Belzebut, Astaroth și Azazel. Satan este cel mai puternic, domnind peste toţi ceilalţi.
Zeii cu statut înalt îşi asistă numai confidenţii şi prietenii apropiaţi. Ea/Enki (Satan), Enlil (Belzebut, Baal), Inanna (Istar, Isis, Astarot) şi Shamash/Utu, Ashur (Azazel) au fost patru cei mai populari, puternici şi notabili Zei de-a lungul timpului, în întreaga lume. Au fost Zeii Iniţiali ai Mesopotamiei. Toate sunt relaţionate. Belzebut/Enlil este fratele vitreg al lui Satan/Ea, iar Astaroth şi Azazel sunt fraţi gemeni, nepoţii lui Belzebut.

ASTAROTH

AZAZEL

BELZEBUT

Cei şase Zei Principali ai Iadului:

AGALIAREPT
Rang: GENERAL

Agaliarept descoperă secrete şi dezvăluie mistere.
Demonii subordonaţi lui sunt: Buer, Gusion şi Botis

Experienţa personală a Înaltei Preotese Maxine cu Agaliarept:
Agaliarept îşi poartă parul negru în stil egiptean, lung până la umeri. Este de culoare măslinie, foare înalt şi bine făcut. Este mai degrabă tăcut.

ASMODEUS/ASMODAY aka SYDONAY
Rang: REGE, SUPRAVEGHETOR A CASELOR DE NOROC ÎN IAD

Asmodeus a făcut parte din Ordinul Serafimilor şi poartă titlul de “Regele Demonilor.”  Guvernează peste multele tărâmuri ale plăcerii.
Prefera să fie evocat cu capul descoperit. Învaţă arta astronomiei, aritmeticii, geomanţiei şi meşteşugăriei. Răspunde la toate întrebările, descoperă şi păzeşte comori şi dă abilitatea de a citi gândurile altora. Conferă invizibilitate şi poate rupe relaţii/căsătorii.

Experienţa personală a Înaltei Preotese Maxine cu Asmodeus:
Asmodeus este născut de o mamă umană, în timp ce tatăl lui este un Zeu. Are părul negru, adunat într-o panglică şi lăsat pe spate. Are pielea de culoare măslinie. Asmodeus este extrem de curtenitor şi gentleman. Are un grai moale și o voce calda. Este un Demon foarte plăcut.
SIGILIU

FLERUTY
Rang: LOCOTENENT GENERAL

Fleruty are puterea de a întreţine orice lucrare în timpul nopţii. De asemenea, poate face să cadă grindină oriunde.
Demonii subordonați lui sunt: Bathin şi Eligos

Fleruty are o aura aurie, aripi poleite cu aur, şi pene albe. Este muscular şi cu o înfăţişare atrăgătoare. Are parul blond şi ondulat, care îi trece de nivelul umerilor.
SIMBOL

LUCIFUGE ROFOCALE
Lucifuge mai este cunoscut și ca“Tarchimache” şi Focalor
Rang: REGE
Culoarea lumânării: Neagră
Plantă: Trandafir Sălbatic
Demonii subordonaţi lui sunt: Agares şi Margas

El controlează toate bogățiile şi comorile lumii.

Experienţa personală a Înaltei Preotese Maxine cu Lucifuge Rofocal:
Lucifuge Rofocale îi asistă pe cei proaspăt dedicaţi Satanismului. Este răbdător, politicos şi cu un grai moale. Este chel. Poartă o robă aurie, strălucitoare, cu fâşii de aur. Este mai degrabă tăcut. Are o voce profundă cu un uşor accent.
SIGILIU

SARGATANAS
Rang: BRIGADIER MAJOR
Demonii subordonaţi lui sunt: Loray, Valefar, Foraii
Sargatanas se află direct sub comanda lui Astarot. Poate deschide orice fel de încuietoare şi poate transporta pe oricine, oriunde, prin proiecţie astrală.
Poate conferi invizibilitate şi deprindere/iscusinţă în dragoste.

Satanism si LegendeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum