Jak rozpoznat lhaní

52 4 0
                                    

Když člověk lže tak na něm můžou pozornější lidé vidět znaky lži, kdežto někteří ani nevědí že jim lžou.
Tady vám napíšu několik znaků lži, příklady ze života a metody jak lež rozpoznat.

JAK POZNAT ŽE TI LŽOU ?

Když někdo lže tak je vlastně ve stresu, takže může například poklepávat rychle rukou, nohou... PROČ? Protože je ve stresu a snaží se tím uklidnit, snaží se něčím zaujmout aby vyčerpal ten adrenalin který u něj vyvolala situace.

Také může dělat takzvaný BLOK.
Blok je "ochrana" před vašimi slovy když se dohadujete třeba jestli vám něco vzal, ten člověk vám začíná lhát a snaží se mezi sebou a vámi ustanovit nějákou "stěnu" například položit mezi váma něco co bude oddělovat hranici, nebo si stoupnout za například stůl aby vás odděloval.... PROČ? protože se ten člověk cítí víc v bezpečí vám něco říkat když ví že to není pravda.

Když mu uvěříte.
Když vám někdo lže a vy mu uvěříte tak u dotyčného vznikne na obličeji "mikro úsměv" mikro úsměv je úsměv který trvá cca sekundu.
PROČ? Protože ten člověk cítí radost když mu uvěříte, i když si to třeba myslet nebude tak jeho mozek přece jenom pracuje rychleji než jeho city , jelikož když mu uvěříte tak dosáhne toho o co se snažil a jeho mozek mošle signál "radost" takže vznikne mikro usměv.

Když se ho zeptáte
Třeba je situace že jste položily svojí peněženku na stůl a ona zmizela. Tak se zeptáte např. Kamaráda jestli ji nevzal... jestli odpoví něco jako " jak si to o mě můžeš myslet"? Nebo "děláš si ze mě srandu "? Tak znamená že lže proč se dozvíte... jestli prostě odpoví "ne" nebo "ne nevzal" tak říká pravdu ale pozoruje jak se při tom chová jestli čeká až něco odpovíte tak to nejspíš znamená že lže protože je mu důležité aby jste si nemysleli že to byl on .... - zase pozoruje jeslti se mu neobjevil mikro úsměv..Jestliže prostě odpoví "ne" a dál si děla svoje věci např. uklízí,čte si tak nelže.
PROČ? Když vám člověk začne přidávat nějáke doplňky jako třeba "jak si můžeš myslet že jsem to byl já"? Tak se snaží chovat " nenápadně" ale to naopak ho prozrazuje.

PŘÍKLADY ZE ŽIVOTA
Byla jsem s kamarády doma a měla jsem na stole notebook (dotykový) věděl o tom jen jeden z kamrádů. Šla jsem pro pití a řekla jsem aby na notebook nikdo nešahal. Byla jsem v tom samém pokoji takže bych slyšela kdyby někdo řekl něco o tom že ten notebook je dotykový. Když jsem přinesla pití tak mi jeden z kamrádů řekl "to je hustý jak je to dotykový" ... Řekla jsem "vždyť jsem řekla aby na to nikdo nešahal" ... "ale já jsem na tu obrazovku nešahal" odpověděl "neříkala jsem že jsi to byl zrovna ty , a jinak by jsi se o tom nedozvěděl protože jsem ti to neříkala a kámoška taky ne"...
1. Kdyby na to nešahal a nevěděl by že je dotykový.

2. Kdyby neřekl "JÁ JSEM na tu obrazovku nešahal " tak by jsem se nedozvěděl a že to byl on protože jsem netvrdil a že zrovna on na notebook šahal.

Doufám že vám to pomůže, a když budete chtít aby jsem vám vysvětlila jak pochopit ještě něco co vás zajímá tak napište do komentářů.
Děkuji za přečtení a přeji dobrou náladu.
AZK.

AZK

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 31, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Jak číst lidiKde žijí příběhy. Začni objevovat