kuzenim her zaman beni kiskanmistir bunu geçen seneye kadar bana açık açık soylememisti baya esmer ve cidden çok zayıftı dersleri kötüydü yüzü lekeliydi bir gün arayla doğmuşuz birlikte gezerken bile herkes beni severmis o da aglarmis yani aramizda hep bi rekabet vardı bunlari ben çok guzelim havalariyla yazmıyorum sadece onun yaninda ondan daha güzel duruyorum ayrıca benim kocaman bi popom var neyse gelelim demek istediklerime SARI ismini berdigim çocuğu tanımak için can atıyordum beyzanin soyledigine göre ona aşıkmış ama ben yine de yaz aşkı umudumu kaybetmemistim ama kuzenim biraz endişeli davraniyordu ondan korkuyordum beni insanlarin icinde azarlamasindan ya da kötü davranmasindan birkere hadi gidip tanışalim diyip ağzımın payını alinca daha fazla ısrar edemedim aradan biraz zaman geçti SARI ben beyza bitane çocuk ve iki kız takıldık benden bir yaş küçüktü bana göre yakışıklıydı ve beyzayla gerçekten ilgili gibi duruyodu yine de onu begenmistim ama aradığım bu değildi yinede denemekten zarar gelmez değil mi biraz zaman sonra ucumuz deniz kenarında oturup şarkı dinlemeye başladık şarkının adı senin için bütün zaferlerim çok güzel hala daha gözümün önünde vakit gec oldu diye cadirlarimiza döndük ertesi sabah erkenden denize gittik kocamannnn popoma rağmen her zamanki gibi bikinilerimi giydim ve kampin bufesinin önünden denize gittim SARI da oradaydı beni begendigini ve kuzenimin yuzunun düştüğünü hissedebilmistim yuzerken gözüm kalabalığın ordaydi birden orda bi çocuk görmüştüm kimdi bu mavi gözlü çocuk?
evet bugün çok heyecanlıyım tekrardan söylüyorum gerçekten teşekkür ederim yorumlarinizi bekliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞMÜŞ MELEK
أدب المراهقينçok temizdi kar gibiydi sadece macera olacağını zannetti ama hayatını mafetti