4.Just l♥ve

219 14 4
                                    

Imi las incet capul pe umarul lui Dimitri si adorm. Dupa cateva minute ma trezesc intr-o camera,iar pe fotoliul din fata mea sta foarte comod Victor.

-Te bucuri sa ma vezi Hathaway? intreba zambind.

-Victor? Ce naiba? intreb eu uitandu-ma in jur.

Ne aflam intr-o celula de la inchisoare.”Celula lui”, ma gandesc eu. Cand mi-am ridicat capul si l-am vazut am inghetat. Arata slabit si era foarte palid, fata ii era acoperita de riduri si abia daca se mai tinea pe picioare. Am sesizat totusi urma unui zambet malefic.

-Ai fost vigilenta, Hathaway, insa si eu m-am descurcat mai bine, nu crezi? A fost distractiv sa-i controlez pe Belikov si Vasillisa insa ai reusit sa-i readuci pe amandoi afara din transa mea. Sunt impresionat,spuse zambind incet.

-Oare de ce nu am realizat mai devereme ca tu esti in spatele tuturor chestiilor astea? Au fost Dimitri, Lissa si lasa-ma sa ghicesc, acum urmez eu , nu-i asa?

-Tu? Oh nu, ce te face sa crezi ca ai fi urmat? Urma o noua constrangere a prostului de Belikov datorita careia sfarseai moarta. E amuzant sa-l fac sa se creada strigoi, nu-i asa? intreba zambind.

-Nenorocitule, strig in timp ce ma indreptam spre el, dar sfrasesc prin a cadea de pe scaun si prin a-l trezi pe Dimitri.

Sub privirile intrebatoare ale lui Dimitri ma ridic de pe jos aranjandu-mi hainele si ciupindu-ma de mana pentru a ma asigura ca asta nu este un vis.

-Rose? Totul bine? ma intreaba frecandu-si incet ochii.

-Nu, spun eu. Trebuie sa vorbesc cu Alberta. Stiu de ce tu si Lissa va purtati asa ciudat.

-Ia-o incet bine? Ce anume stii si de unde? intreba el temperandu-ma.

-Victor, spun eu mai mult soptit. Victor este cel care se joaca cu mintea voastra si aparent ma viziteaza in vise.

-Poftim? Dar,Victor e la Tarashov de cel putin 1 an si are parte cel mai mare grad de securitate de acolo, sopteste la fel de intrigat.

-O fi avand el parte de cea mai mare protectie, dar nu uita ca inca este un utilizator al spiritului.

-Trebuie sa-i spunem Albertei. Merg eu tu ramai cu Lissa, spuse Dimitri si dadu sa iasa.

-Stai putin. Unde te grabesti asa? il intreb eu alergand dupa el.

-Sa vorbesc cu Alberta, insa nu putem merge amandoi. Cineva trebuie sa fie aici cand se trezeste Lissa,spuse el calm.

-Si acel cineva trebuie sa fie Christian. Du-te dupa el si pe urma putem merge la Alberta,ii spun eu.

Dimitri il aduce pe Christian. Dupa ce ii tinem o predica de o ora legat de faptul ca ne poate suna pentru orice mergem spre biroul Albertei. Ajunsi in fata biroului bat incet la usa.

-Intra, se aude vocea inconfundabila a Albertei. Domnule Belikov, domnisoara Hathaway, ce va aduce pe aici?

-Rose crede ca printesa s-a purtat ciudat din cauza lui Victor Drashkov. Sustine ca a vizitat-o in vis, spuse Dimitri serios si calm.

-Nu sustin ci sunt absolut sigura de asta, ii spun uitandu-ma la el.

Ofteaza iar Alberta cade pe ganduri. Nici unul din ei nu crezuse vreodata in visurile mele.

Burning FlameUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum