1. Chatten
Ugghhh het is 6 uur 's ochtends en ik word wakker van het geluid van de keiharde radio van mijn broertje. Wat is dat joch toch irritant!
Ik besluit om maar uit mijn bed te stappen, want nu ik toch wakker ben kan ik maar beter zorgen dat ik niet te laat op mijn werk kom. Ik ga even snel onder de douche staan en laat de warme stralen over mij heen stromen. Dit is echt het enige. Wat mij 's ochtends wakker maakt.
Als ik terug mijn kamer inloop trek ik een lichtblauw shortje aan, met daarop een wijd wit topje wat ik in het shortje doe. Op het laatste moment doe ik nog een donkergroen vestje eroverheen, omdat ik het echt altijd koud heb! Ik ga nog ff op mijn bed liggen en doe mijn ogen dicht.
Ik schrik plotseling op van het geluid van mijn computer. Een berichtje van alex! "Hey how are you doing?" schrijft hij ik besluit om toch maar even terug te schrijven. Ik ben niet in een te beste bui. En alex weet mij altijd op te vrolijken.
Elize:
Hey, I'm fine. How are you?
Al snel antwoordt hij terug, gelukkig, want ik heb er altijd zo'n hekel aan om een uur te wachten voordat iemand eindelijk een reactie geeft.....
Alex:
I'm great. Just a little tired. It's 5:30 here in Ireland, so I guess that explains it. :)
Elize:
Awwh pour boy, do you have to cry for a moment? Haha just kidding. But if your so tired then why are you up already?
Alex:
Well, my best friend woke me up. Saying there was food. But turns out there wasn't any.... :((
Elize:
awwh that's pretty mean.
Alex:
yes that's what I thought!
Elize:
well I'm sorry about the food. But I've to go to work. Bye xxx
Alex:
bye xxx already missing you!!
Ik lach als ik zijn laatste bericht zie. Alex woont samen met zijn vijf beste vrienden, hij is 20. En ik chat al meer dan twee maanden met hem. Als ik heel eerlijk ben begin ik hem steeds leuker te vinden. Ik weet ook wel dat ik niet verliefd op hem kan worden, want lange afstand relaties werken niet! Maar ik word ook niet verliefd. Ik kan best wel heel goed bevriend met een jongen zijn. En hem heel leuk vinden zonder verliefd op hem te worden!
Ik kijk op de klok en zie dat het al 7 uur is. Ik kan beter maar even gaan ontbijten, want ik moet om half 8 werken, ik werk in een heel leuk klein cafe/restaurantje. Het is van de vader van mijn beste vriendin, emily, zij werkt er ook dus het is altijd wel heel gezellig.
Ik pak mijn tas mee en loop zacht de trap af, zodat mijn moeder en broer niet wakker worden. Als ze dat niet al zijn door het geluid wat van mijn broertjes kamer kwam. Ik kom beneden en zie mijn broertje, jonathan op de bank zitten tv-kijken. Ik zeg hoi, en loop naar de keuken. Ik pak 2 crackers en doe er kaas op. Als ik op de klok kijk zie ik dat het inmiddels al kwart over is, het cafeetje is maar 5 minuten fietsen maar toch schiet ik maar even op. Ik eet snel mijn crackers op en trek mijn schoenen aan. Ik schrijf snel even een briefje voor mijn moeder, dat ik al naar mijn werk ben, ik zeg Jonathan gedag en loop naar buiten om mijn fiets te pakken.
Heeey, het spijt me dat het eerste hoofdstuk zo kort is, maar ik heb nog nooit een fanfiction geschreven. En vind het best wel moeilijk. Vinden jullie het idee van het verhaal goed? En hebben jullie nog tips??? Alsjeblieft comment als je iets heb???? Vote alsjeblieft ook??? Love you!!
Ik had het idee om elize haar chats met alex in het engels te doen, vinden jullie dat een goed idee, of snappen jullie het dan niet meer?? Sorry als er typ fouten in staan ik heb het geschreven op mijn mobiel dus sorry.... Ik ben niet super goed in engels dus als daar fouten in zitten het spijt me heel erg... Ik hoop dat ik iets beter ga schrijven want dit was prut.
Maar laat me alsjeblieft weten wat jij ervan vind???!! Comment, vote??
Xxx love you so mutch!!!!!
JE LEEST
Our love never ends (Dutch)
FanfictionOur love never ends gaat over een 19-jarig meisje, elize. Ze chat al een tijdje met een jongen uit Ierland genaamd "Alex", tenminste dat denkt ze. Maar wat gebeurt er als blijkt dat die jongen niet is wie ze dacht dat hij was? Zal alles verpest word...