6. Werk

558 31 0
                                    

6. Werk

Liam's POV

Ik weet niet zo goed wat er met Niall aan de hand is. Hij wou zijn kamer niet uitkomen. Ik hoorde hem alleen de hele tijd vloeken en huilen. Ik ben een paar keer naar hem toe geweest, maar hij wou maar niet zeggen wat er aan de hand was. Ik maakte me echt oprecht zorgen over hem!

En ineens vanochtend kwam hij fluitend en helemaal blij de trap af. Bij het interview was hij ook heel blij en heel open. Dat is helemaal niets voor Niall nou wel het blij zijn. Maar hij hield er niet zo van om over zijn privéleven te praten.

Ik schrik op van gestommel aan de deur, ik zet snel de douche uit. En droog me af. Ik loop naar buiten met een handdoek om mijn middel. En daar staat Niall.

Ik vraag hem wat hij in mijn kamer doet. En loop langs hem heen om kleren te pakken. Niall zegt "hey, sorry, ik had een vraagje hoelang gaan wij naar Nederland en wanneer?" Waarom wil je dat weten vraag ik niet vertrouwend. Niall plant altijd rare dingen.

Er was een keer toen we besloten een drankje in een cafeetje te doen. We belande uiteindelijk gedropt in het bos met een geitje en een hertenmuts.... Maar laten we het daar maar niet over hebben.

Hij zegt dat hij daar iemand kent en heel graag met haar wilt afspreken en dat hij het goed moet plannen. Ik ben blij voor hem, hij heeft bijna nooit een date of een relatie ofzo. Hij is te verlegen en het komt ook omdat als er een leuk meisje bij hem is Harry er gelijk op af gaat.

Ik vertel hem de datum en zeg hem dat ik wel kan zorgen dat we daar een week mogen blijven. Hij knikt blij en zegt dat hij heel erg dankbaar is.

Elize's POV

Ik word wakker met een lach op mijn gezicht. Ik ben zo blij dat ik het heb goed gemaakt met Alex of ik bedoel Niall.... Ik moet er nog een beetje aan wennen het is zo raar, ineens is het niet meer Alex, maar Niall.

Ik ben blij, het enige wat me somber maakt, is dat ik ineens bedenk dat Josh weg is. En ik zal hem waarschijnlijk lang niet meer zien. Ik mis hem nu al. Jonathan is ook heel aardig, maar Josh heeft me zo geholpen met alles wat er in de afgelopen jaren is gebeurt.

Ik kijk op mijn klok en zie dat het 7 uur is. Ik moest maar eens mijn bed uitkomen, als ik tenminste nog op tijd op mijn werk kan komen. Ik stap snel onder de douche. En doe hem na een paar minuten al weer uit. Ik droog me af en loop met de handdoek rond mijn lijf terug naar mijn kamer. Als ik mijn kamer binnen kom zie ik Jonathan op mijn bed zitten met mijn gitaar in zijn handen.

Ik vond het leuk om gitaar te spelen en te zingen, maar sinds wanneer had Jonathan interesse in mijn akoestische gitaar? Ik dacht dat hij alleen maar geïnteresseerd was in hard metal muziek. En van die hele lelijke troep van een muziek. Hij kijkt me aan en vraagt of hij misschien mijn gitaar vandaag mee mocht nemen naar Job (dat is zijn beste vriend). Ik zeg dat dat natuurlijk mag.

Ik parkeer mijn fiets weer zoals gewoonlijk in het steegje achter het restaurant. Ik loop naar binnen en zie dat Emily al aan het werk is, snel doe ik mijn schortje om en help haar met het afruimen van een lange tafel. Emily heeft lang steil bruin haar en groen-grijze ogen in tegenstelling tot mij, ik heb lang krullend blond haar met blauwe ogen.

Als ik zie dat Emily me raar aankijkt, omdat ik stil sta ga ik snel weer verder met afruimen. Als we de keuken inlopen, kan ik het niet laten. Ik heb me altijd al afgevraagd wie van one direction ze nou het leukst vond. Ik vraag het. En ze kijkt me bedenkelijk aan ze zegt: "Ik vind ze allemaal leuk, maar ik denk dat ik Harry het leukste vind. Hij is zo schattig." Het is zo schattig ze krijgt altijd helemaal een twinkel in haar ogen als ze over ze praat.

Het is nog steeds een raar idee om te bedenken dat Niall wereldberoemd is. Hij was zo normaal als ik met hem praten. Niet dat ik denk dat beroemde mensen niet normaal zijn, maar ik weet het niet het is gewoon. Ja je snapt wel wat ik bedoel....

Eigenlijk ben ik stiekem wel blij dat ze Harry het leukste vind. Als ze Niall het leukste had gevonden was het namelijk best wel awkward geweest.....

Our love never ends (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu