Heeey, ik wou even zeggen dat ik binnenkort ook in andere hun pov ga schrijven (nog niet dit hoofdstuk helaas) dus dat betekent dat je het verhaal vanaf hun point of view ziet.... Dat wou ik gewoon even zeggen ik hoop dat jullie het een leuk hoofdstuk vinden het word binnenkort wel wat spannender, maar ik probeer het zo goed mogelijk te schrijven.... Xxx love you so mutch
4. Huilen, huilen en huilen.....
Ik word wakker van mijn wekker en voel mijn ogen prikken, ze voelen aan alsof ze helemaal rood zijn. Dan besef ik me wat er gisteravond is gebeurt. Ik heb mezelf in slaap gehuild. Om wat Alex/Niall me heeft verteld. Ik heb echt geen zin om te gaan werken! Ik wil alleen maar huilen!
Ik begin te huilen als ik aan hem denk. Ik begin te huilen, omdat ik me veraden voel! Ik kan het nog steeds niet geloven, ik heb het idee dat het maar een erge nachtmerrie was. Dat zou ik hopen, maar ik weet dat het niet zo is, ik weet dat gisteravond echt was en vooral ook heel pijnlijk!
Ik besluit om me ziek te melden voor werk mijn moeder is denk ik niet thuis, want die zou vannacht op zakenreis gaan. Ik heb nergens zin in en trek de deken maar weer over me heen.
Ik word weer wakker en zie dat mijn oudere broer (Josh) naast me zit. Ik kan het niet helpen, gelijk als ik hem zie begin ik weer te huilen. Hij zegt dat hij mij gister al had gehoord en vroeg wat er aan de hand was. Hij was altijd degene die mij rustig kon krijgen, als kind al.
Mijn vader is namelijk van ons weggelopen toen ik 12 was. Mijn moeder werd daarna depressief. En Josh heeft ons echt door die tijd heen geholpen, hij heeft zo goed voor mij en Jonathan (mijn jongere broertje) gezorgd. Hij was altijd daar voor ons als we hem nodig hadden. Mijn moeder is niet meer depressief, maar het is niet veel beter ze richt zich op niks anders als werk, dag en nacht is ze bezig. En aandacht voor ons heeft ze nooit. Mijn broer is inmiddels uit huis, hij woont samen met zijn vriendin in London, maar deze week kwam hij bij ons hij was al lang niet meer geweest en miste ons. Morgen gaat hij weer weg, ik ga hem echt missen. Maar ik red het wel Jonathan is dan soms wel heel irritant, maar ook super zorgzaam en lief.
Ik schrik op als Josh zegt dat het allemaal wel weer goed komt. Hij zegt dat hij Emily even zal bellen, omdat zij me misschien kan opvrolijken. Ik merk als hij weg is dat ik niet meer kan huilen, al het vocht is uit mijn lichaam denk ik.
Emily komt na tien minuten keihard mijn kamer in gerend met een bak ben & jerry ijs, een milka chocolade reep en een paar films. Ze neemt me gelijk in een knuffel en gaat op mijn bed ziten. Ze vraagt bezorgd wat er is gebeurt. Even twijfel ik of ik het haar moet vertellen, maar besluit dan van wel. Ze is mijn beste vriendin en we vertellen elkaar altijd alles.
Ik vertel haar over dat Alex zij dat hij iemand anders was dan dat ik dacht en of hij mij kon vertrouwen. Toen vertelde ik over hoe hij vertelde dat hij Niall Horan was en hoe hard ik wel niet heb gehuild. Als ik klaar ben is het even stil en kijkt ze me ongelovig en verward aan. Dan begint ze ineens te hyperventileren en zegt ze hoeveel geluk ik heb. Ze ziet mijn gezicht en zegt dat ze snapt dat ik het er even moeilijk mee zal hebben. Maar dat ik moet snappen dag het nog steeds hem is en dat hij het alleen deed om te zorgen dat ik hem leuk zou vinden voor hem.
Ergens snap ik het ook wel, wat hij heeft gedaan. Maar het is gewoon zo raar, ik heb maanden gedacht dat hij Alex was en nu ineens uit het niets blijkt hij Niall te zijn. Misschien heb ik wel een beetje heftig gereageerd.
Maar nu Emily er toch is kunnen we er maar net zo goed een leuke avond van maken! Ik vraag of ze blijft slapen en een film kijken en gelijk zegt ze ja, ze is altijd zo enthousiast. Ze begint gelijk op mijn bed te springen en te schreeuwen: SLEEPOVER!!! SLEEPOVER!!!
De laatste film is net aan zijn aftiteling begonnen en ik kijk op de klok, het is al half 2, ik denk dat we maar eens moeten gaan slapen zeg ik tegen Emily. Ze zegt ja goed plan, maar eerst ga jij Niall sms'en dat het weer goed is. Ik kijk haar raar aan en zeg dat het daar veel te laat voor is ook bij hem en dat ik dat morgen ochtend wel doe. Ze kijkt me sip en boos tegelijkertijd aan, en begint op mijn bed te springen dat ik het nu moet doen. Ik kijk haar streng aan en zeg dat we nu gaan slapen. Eindelijk geeft ze het op en gaat in bed liggen. Ik ga ook in bed liggen.
Ik staar naar het plafond en ik bedenk me wat ik tegen Niall ga zeggen en wat hij zal terug zeggen. Misschien wil hij wel helemaal geen contact meer nu ik weet wie hij echt is.....
Heeey, ik hoop dat het een goed hoofdstuk is, zelf vind ik mijn schrijfkunsten niet heel goed please comment tips voor het shrijven of het verhaal... Je mag natuurlijk ook voten :))
Xoxo gossip girl
Haha grapje maar serieus gossip girl is geweldig! Als je het niet kent het is een amerikaanse tv-serie. Je moet het kijken!!!! :))
Xx love you so much
JE LEEST
Our love never ends (Dutch)
FanfictionOur love never ends gaat over een 19-jarig meisje, elize. Ze chat al een tijdje met een jongen uit Ierland genaamd "Alex", tenminste dat denkt ze. Maar wat gebeurt er als blijkt dat die jongen niet is wie ze dacht dat hij was? Zal alles verpest word...