5. Moeilijk afscheid

555 34 1
                                    

5. Moeilijk afscheid

Ik word wakker door Emily die keihard op mijn bed aan het springen is. Zodra ze ziet dat ik wakker ben begint ze te schreeuwen: "JE MOET NIALL NU SMS'EN OF BELLEN!!!!!"

Ik ga recht op zitten en kijk naar de klok het is half 8, ik zeg dat ik hem wel

zal whapp'en. Maar eerst moeten we douchen, ik zeg dat zij eerst mag. Als ze de kamer uitloop ga ik weer even liggen, ik denk aan wat ik moet zeggen. Zal hij nog wel met me om willen gaan of voelt hij zich misschien te goed voor mij.... Misschien is hij heel boos, omdat ik zo heb gereageerd.

Op dat moment schrik ik op uit mijn gedachte, omdat Emily de kamer weer in komt lopen. Ze zegt dat ik kan en ik pak wat kleren en loop naar de douche. Als ik gedoucht ben doe ik de kleren aan en loop terug naar Emily.

Als ik de kamer binnenkom zit ze al met mijn telefoon in haar handen. Ze drukt hem in mijn handen en zegt dat ik het nu moet doen. Ik weet ook dat ik het niet langer kan uitstellen. In dat opzicht is Emily echt een hele goede vriendin ze weet altijd wat het best voor mij is en zal altijd voor mij klaar staan.

Ik whapp Niall ik ben namelijk bang dat ik als ik hem bel iets verkeerds zeg of het niet meer aankan. Ik stuur hey en geen seconde later krijg ik een bericht terug.

Niall:

Hey, hoe gaat het? Sorry dat ik niet eerlijk ben geweest. Ik wist gewoon niet wat ik moest doen.

Elize:

Maakt niet uit. In het begin had ik het er moeilijk mee, maar ik denk dat ik wel snap waarom je het hebt gedaan.

Niall:

Bedankt dat je het begrijpt, ik dacht misschien wil je een keer afspreken, ik ben nu nog met de jongens op tour in Amerika, maar over een maand komen we naar Nederland.

Elize:

Ik wil heel graag afspreken! En we kunnen misschien ook skypen?....

Niall:

Heel graag, dat zou ik super vinden.

Ik merk ineens dat op de klok staat dat het al 9 uur is.

Elize:

Oke, is goed maar ik moet nu echt gaan bye!

Niall:

Oke, ik ben heel blij dat ik weer met je kan praten!! Bye xxx

Emily kijkt me niet begrijpend aan, ze had dus de hele tijd meegelezen. Ik zei dat ze weg moest, omdat ik mijn broer zo weg moet brengen naar het vliegveld. Ze staat op en pakt haar spullen bij elkaar, ze geeft me een dikke knuffel en zegt dat ze me later nog wel ziet.

Mijn broer stopt zijn koffers in de auto en geeft mij de auto sleutels. Ik denk, omdat hij heel verdrietig is dat hij weg moet. In de auto is het vooral mijn broer die praat, hij zegt dat hij ons heel erg gaat missen. En dat Jonathan lief moest zijn en moest luisteren naar mij. Ik zeg een paar keer dat we hem nog veel meer gaan missen.

We zijn op het vliegveld aangekomen, en ik voel dat ik zo ga huilen. Josh zegt dat hij moet gaan en geeft Jonathan een knuffel. Josh heeft een beetje tranen in zijn ogen. Jonathan probeert zich stoer te houden zoals altijd, maar ik zie dat hij het er moeilijk mee heeft.

Hij geeft mij een knuffel en ik begin te huilen. Hij zegt dat het goed komt en dat hij moet gaan, maar heel erg van ons houd. Hij loopt weg. En jonathan geeft me een knuffel en zegt dat hij wel terug komt. Ooit...

Heeey, ik heb weer een nieuw hoofdstukje af. Vote of comment alsjeblieft.... Anders weet ik niet wel iemand het leest.... Please anders kan ik er net zo goed mee stoppen. Dus alsjeblieft vote of comment???

Our love never ends (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu