Ahojki jmenuju se Pribináček Vampíra Mimóza III. a před nedávnem jsem se rozhodla, že budu psicho, protože mám deprese z toho, že nemáme doma dost jogurtů. Tohle je příběh o mě.
Ráno jsem stála před zrdkadlem a koukala jsem na sebe "lepší už to nebude" řekla jsme si. Mám havrano-fialovo-červené vlasi, uhrančyvé černé oči, blednou kůži protože jsem upír a měřým stoosmdesát centimetrů. Oblékla jsem si černý koncert a krátkou šukni a vysoké boty s deseticentymetrovémi šteklemy. Namalovala jsem si oči na černo a jinak nic, protože jsem vlastně žádní mejkap nepotřebvala. šla jsem si udělat kakao s krví (moje oblýbená přýsada <3 protože jsem psicho). "Pospěš si, jedeme do školi a ještě musíme vyzvednout Marketionettu a Lukášuse," zavolal můj máma. Ach bože tu větu nesnášým, už my přece neňý pjet! Tak jsem popadla moje kulaté plastové nůšky z mojí aktovky s Helo Kity a rychle jsem si viřezala do ruky #KutForZayn. S temným pochledem jsem pak vikročila k našemu BMV a nechala se odvést do too příšerného mýsta které zabýjí umělce jako jsem já a řýkají mu škola.
Po cestě jsme zastavili u dommu, kde bidlí moje bestovný kámošenka Marketionetta abi jsme nabraly jsme jý a ještě nějakýho Lukášuše.
Ale... MARKETIONETA TAM NEBYLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"Proč seš tadi jenom ty Lukášose?" Načos se ke mě obrátil se slzou v oku, které bylo namalofané na černo. Vlastně celý vipadal jynak! Měl na sobě taky černí hadri jako já a boty na podpadcých.
"Marketionettu unesl mafián Justin Bieber," řek depresyvně. "a já sem teď psicho," dodal.
"To ne!" zvolala jsem, "já jí půjdu zachránit!"
"Ale Pribynáčku," řekl, "JustíneQ je nejnebespečnější mafyán ve městě a vlastní největší továrnu na jogurty! To se ti ňikdy nepodaří!"
Po tváři my stekla krvavá slza. "Musím to udělat," zašeptala jsem, "jinak nykdy nepotkám Jogobellu."
"Koho?" septal se smateně.
"Ale ňyc, to se dozvíš až ve třetí kapytole." řekla jsem richle.
KONEC PRVŇÍ KAPITOLI
ČTEŠ
Jogurt
RomanceMafiáni, Justin Bieber, jogurt a další, to vše najdete v tomto přýběhu, kterí je napýnaví jak malí trenki!