Potom, co jsem se rozhodla, že půjdu zachráňit Marketionettu, jsem se šla domů trochu uklydňyt psaňým na Wattpad. Mám společný profil s ňákou Jogobellou, co jsem poznala na ynternetu, nvm kdo to je.. ale to teď nený důlešití.
Otevřela jsem sfůj příběch z hodnocením 13+ (pozn. auta Jo já vim že je mi 10 ale to neva :D), pusťyla jsem si kydkrašra na dolaďeňí atrmosféry a začla jsem psát svůj bestceler Zajeta Mafianem.
Do pokoje vešla matka, zeptala se jestli nemám chlad a nabýdla mi celer, ale já jí řrekla, ať jde prič, protože mi nerozumí a já jsem teď psicho. Ale kdiž se otočila na odchod, projelo jí hlavou něco nvm co to je ale vipadalo to jako nějaká tička. a bila mrtvá.
Jejý tělo dopadlo k zemi. Poďívala jsem ze za ňý a vidím tam stát nějakho sexi chlápka.
"Proč si mi zabyl matku? :((" zeptala jsem se.
"Abych tě moh unést do mafiánského sídla" otpovjeďel.
"Aha ok" řekla jsem.
Pak jsme šly do jeho býlý dodávki a tak už seděla Marketionetta.
"Jé ahojki to je dobře že tě vidím, aspoň tě můžu zachrányt," povídám, "ale nejdřýv se musíme nechat znásylňyt ňákýma mafyánama, abich měla o čem psát na Wattpad."
"Ach ne, prybynáčku," řekla zhrozeně, "na to je přýlyš pozdě. Mýřýme do továrny, kde z nás nadělají jogurti!"
a ozvala se dramatycká smičcová znělka.
KONEC DRUCHÉ KAPYTOLI
ČTEŠ
Jogurt
RomanceMafiáni, Justin Bieber, jogurt a další, to vše najdete v tomto přýběhu, kterí je napýnaví jak malí trenki!