"Fifteen years old and smoking hand-rolled cigarettes.Running from the law through the backfields and getting drunk with my friends.Had my first kiss on a Friday night,I don't reckon that I did it right.
But I was younger then,
Take me back to when..." Obrišem zadnji sloj prašine pjevajući zaraznu pjesmu od Ed Sheerana. Jednostavno je ne mogu prestati pjevat, od kako je izašla isto kao Shape of you. Obožavam Eda.
Zadavoljno se nasmiješim gledajući čisti stan. Odavno nisam stigla počistiti i sve je bilo u neredu. Napokon sam našla malo vremena pa čak za mene i previše. Dobila sam dva dana slobodno s posla i jednostvano mi je dosadno. Navikla sam raditi i sada mi je uzašno dosadno. Mislim, uvijek sam u pokretu,ne mogu stati mirno ni minutu. Od malena je tako,znam kada bi mi mama pričala da sam uvijek pobjegla kad bi uhvatila priliku i penjala se gdje god sam stigla.
Voljela bi se vratiti u djetinsto. Opet biti bezbrižna,ne misliti na posao,fax,budućnost. Samo se igrati cijeli dan. Uvijek sam zamišljala kako ću izgledati kad budem starija i što ću sve raditi. Htjela sam obići cijeli svijet,još uvijek i želim. Zato štedim novac od jedanaeste godine iako sam s vremenom malo trošila. Ovo ljeto mi je cilj otići u Pariz i Madrid. Oduvjek sam obožavala ta dva grada. Pariz kao grad ljubavi, Madrid sam po sebi me privukao.
I taj cilj ću ispuniti ovo ljeto. Nadam se.
(...)
"Zašto ne? Bilo bi nam zabavno" tvrdoglavo odmahnem glavom na Sophin prijedog. Stvarno mi se neda ići u klub, a u ostalo ne volim takva mjesta. Naježim se na pomisao zagušujućeg dima,alkohola,znoja i cigareta. To nije za mene.
"Pa onda idemo negdje na večeru?" to već moze
"Okej" na njezinom licu ugledamm ponosan smiješak te odmahnem glavom. Soph sam upoznala na fakultetu,a i ona je jedina s kime se družim. Osim na poslu.
"Idem se samo presvući" pogledam u nju te krenem prema sobi. Uzmem čistu majicu te je obučem. Navučem tenisice te se brzim korakom vratim u hodnik gdje me Soph već čeka.
"Idemo?"
(...)
"Nikad nećemo doći na red" nervozno otpuhnem gledajući dugačak red ispred nas. A što sam ja misla, ipak je ovo New York.
"Smiri se,još malo" pogledam u Soph kakomirno stoji. Kako joj nije dosadilo. Okrenem se gledajući još duži red iza nas.
Iza nas primjetim onog plavog dečka u kojeg sam se zabila. Okrenut je i ne vidi me jer razgovara sa smeđokosim dečkom. Kad okrene glavu, ugledam iste poznate oči.
Neugodno se nasmiješim prekrivajući to da sam cijelo vrijeme u njega gledala. "Hej!" veselim tonom mi se obrati ali opet nervozno se smijući.
"Hej..." njegov prijatelj se okrene te pogledam u mene,nasmijajući se. Vrati pogleda kad se Soph okrene, gledajući u nju.
"Oprosti što sam onako pobjegao...ovaj..."nasmijem se na njegu nespretnost
"Ovaj...nisam se stigao predstaviti,Niall" zastane" Horan...da Niall Horan" nervozno puhne
"Avery,a ovo je Sophia" pokažem na moju prijateljicu koja je zauzeta buljenje u njeovog prijatelja.
"Liam Payne,drago mi je" njegov prijatelj se predstavi gledajući u Soph. Ona drhtavo ispruži ruke te on uzvrati.
"Pa...ovaj mogle bi s nama ne večeru,ako uspijemo do narudžba" Niall se nasmiješi gledajući u red koji se napokon pomiče
"Može" odgovori Soph prije nego što ja išta kažem.
(...)
"Avery jesi ga vidila,kako je zgodan" Soph veselo cikne na što pridobije pažnju od dva dečka ispred nas. Odmahne glavom te se nasmije.
"Soph, jesi ti normalna. Mi neznamo ništa o njima,možda cu ubojice..."
"Ne brini ne želimo vas ubiti" prekine me Niall puštajući nas ispred sebe u zgradu. Glupačo. Opomenem se te okrenem glavu da ne vidi moje crveno lice. Soph je baš morala pristati. Neznamo čak ništa o njima. Tko zna tko su oni. Možda nas otmu.
Zastanu ispred drvenim vrata gdje piše broj 12. Liam otključa vrata puštajući nas unutra. Već iz hodnika začujem razne glasove.
"Evo nas" vikne Niall te uđe u prostoriju. "Ovo su Sophia i Avery" predstavi nas.
Tog trenutka kao da se sve zaledi kad ugledam zelene oči. Onog istog muškarca iz slastičarnice.
Nadam se da vam se sviđa.
Molim vas komentirajte to mi puno znači.
Bye
YOU ARE READING
Little Things/ H.S.
Fanfiction"Kako ti je to uspjelo?" upitala sam ga gledajući u zvijezde na nebu "Što?" pogledala sam ga u oči,oči u koje sam s zaljubila. "Napraviti da se tako ludo zaljubim u tebe" Cover by: lucyjancikic