1# PEKLO SE BLÍŽÍ

1K 38 2
                                    

Ahoj jmenuji se Emma Winter a moji rodiče mě přihlásili na letní tábor. Na celých 14 dní. Nesnáším to. Když jsem byla malá jezdila jsem na tábory ráda ale teď? Ne. Prej proto, abych neseděla pořád doma na zadku. Ještě ke všemu se po tom co se vrátím z tábora stěhujeme. Škola i kamarádi mi zůstanou jenom se z města přestěhujeme na vesnici. To bych ale přežila ovšem ten tábor mě štve. 

Je ráno a poslední den školy. Zítra odjíždím. Už mám sbaleno. Teď na sebe jen vezmu oblečení a vyrážím do školy. Beru si šedé tílko bez ramínek, šortky a balerínky. Velké kruhové naušnice a kovový náramek. Moje oblíbená barva je šedá. Vlasy mám zrzavé až rudé. Upletu si rybí cop na stranu a vyrážím do školy. Jak já se těším na prázdniny a na nový dům. Ale ten tábor to všechno kazí.

Vejdu do třídy a cítím nenávistné pohledy a taky pohledy pár baličů

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vejdu do třídy a cítím nenávistné pohledy a taky pohledy pár baličů. Jo, patřím k nejkrásnějším holkám ze třídy ale vždy jsem kluky poslala k vodě. Nikdy jsem s nikým nechodila ani nic jiného. 

Je mi 16 aby jste věděli. Jsem v prváku na střední. Sednu si a vyhlížím kdy přijde Sophia. Moje nejlepší kamarádka. 

Po chvíli přijde a sedne si vedle mě. ,,Ahoj tak co budeš dělat o prázdninách?" ,,Ahoj musím na ten posranej tábor jak jsem říkala." Zase zesmutním. Soph přikývne a pohladí mě po zádech. ,,To bude dobrý. A třeba tam potkáš konečně nějakou lásku...." Ona miluje dělat si ze mě legraci kvůli mé nedostupnosti ohledně kluků. ,,Sophie Hamptnová já tě zabiju, jestli budeš mluvit dál!" Zasmála jsem se. Ona taky a po chvíli jsme skoro umíraly smíchy.

 Zazvonilo a vešel učitel. Něco nám řekl, rozdal vysvědčení a šli jsme domů. Já se Soph jsme se cestou zastavili na obědě v restauraci. Po obědě jsme každá šli sama domů.  Odložila jsem vysvědčení a šla dělat do pokoje svojí oblíbenou činnost. 

Pustila jsem si nahlas písničky. Dost nahlas a nic okolo jsem nevnímala. Po chvíli přišel domů brácha. Poznala jsem to podle toho že mi zabušil na dveře a pak je opatrně otevřel. Pořád jsem ho nevnímala a psala Sophii na facebooku. On se připlížil až ke mě a bafnul mi do ucha. 

Aby jste věděli mám staršího bratra a mladší sestru. Bratr se jmenuje Jack a je mu 19 let. Říkáme si všechno a máme mezi sebou úžasný vztah. On se ale před rokem přestěhoval na intr. Má školu přes celý New York, a tak to bylo lepší. Já mám školu kousek od domu a ještě ke všemu na kraji města. Což je fajn. Moje sestra se jmenuje Annie. Je jí 10 let. Je skvělá a když byla malá vyzvedávala jsem jí, česala atd. Teď už jí vyzvedávat nemusím a trochu je mi to líto. Bavilo mě se o ní starat. I ona má s bráchou skvělý vztah a její základní škola je hned vedle té mojí (střední).

Hrozně jsem se lekla, ale když jsem viděla že je to Jack skočila jsem mu kolem krku. ,,Ahoj dlouho jsem tě neviděla. Co tady děláš?" ,,Přijel jsem se na tebe podívat než odjedeš." Ušklíbl se. Povídali jsme si o všem možném, pak ale zase musel odjet  někam on.

 Já si pustila znovu písničky. Tentokrát do sluchátek. Většinou u toho dělám zajímavé věci jako třeba pózy před zrcadlem, zvedám činky, nebo tančím. Pokud to vypadá jako tanec. Teď jsem zase ,,tančila". Po chvíli se dveře do mého pokoje znovu rozletěly, jenže  já zase nevnímala. Měla jsem zavřené oči, tančila a otvírala pusu a v duchu si zpívala s tím, co jsem slyšela ve sluchátkách. 

Z tohoto jakoby tranzu mě vytrhla Annie. ,,Emmo!" Vytrhla jsem si sluchátka z uší a konečně jí věnovala plnou pozornost. ,,Co se děje?" Annie se šklebila a já stále nic nechápala. Potom jsem za ní zpozorovala jednu osobu. ,,Kyle!" Vykřikla jsem a on mi pozdrav oplatil. Annie se jen ušklíbla a řekla ,,Opravdu nechceš začít tančit? Podle mě i podle Susan ti to opravdu jde." ,,Jak je možné že mě viděla Susan?" Annie se zašklebila ještě víc. ,,No opravdu nevnímáš." Pak odešla. 

Aby jste si nemysleli tak Kyle je můj nejlepší kamarád. Většinou chodíme i se Sophii do kina. Známe se všichni tři už od školky. A ano, s Kylem jsem chodila. Asi v páté třídě. Byli jsme stejně staří jako je Annie. Ale nebylo to ono. Jsme prostě bezva kamarádi a to chvilkové pobláznění nás přešlo.  

,,Copak jsi zapomněla že máme jít s Annie a Susan na tu akci?" Já se plácla do čela a do dveří zase nakoukla Annie. ,,Tak jdeme?" ,,Dejte mi vteřinku." Omluvně jsem se usmála a oba sešli dolů. Zavřela jsem dveře a vybírala si oblečení. Nakonec jsem si vzala to samé co do školy a účes udělala taky stejný. 

Sešla jsem dolů a tam čekala Annie, Susie a Kyle. Susie je nejlepší kamarádka Annie a sestra Kyla. Byly obě pozvané na školní diskotéku, která je každoročně na konci roku a my dva tam musíme s nimi. Alespoň že tam nebudu sama. Vyšli jsme a za chvíli byli u školy. Moc se mi tam nechtělo, ale nevadí. Vejdeme dovnitř a holky se za chvíli ztratí v davu. Já si s Kylem povídám na kraji a oba doufáme že si nás nikdo nevšiml. Jenže opak je pravdou. Za chvíli ředitel školy, který dělá ,,DJ" promluví do mikrofonu. 

,,Jsem velice rád, že jste všichni přišli. Rád bych zde také uvítal naše bývalé studenty, kteří doprovází své mladší sourozence." Podíval se na nás a s ním polovina sálu. ,,A také samozřejmě všechny ostatní. A právě teď začíná taneční soutěž. Máme zde nějaké dobrovolníky?" Rozhlížel se po celém sále a pak Annie vykřikla. ,,Vyberte EMMU WINTER!" V tu chvíli jsem celá zrudla a doufala, že ji nikdo neslyšel. 

 ,,Tak pojďte Emmo." Řekne milým hlasem ředitel a já zrudnu ještě víc. ,,Ne to je dobrý." ,,Jen běž." Pobízel mě Kyle a pak začal skandovat. ,,Emma, Emma, Emma, Emma, Emma!" Po chvíli skandoval celý sál. A já  tedy šla směrem k podiu.

 Moji protivnicí byla nějaká deváťačka. Pustili nějakou písničku a ona začala tančit. Ok ode dneška slibuji, že už nikdy nebudu schazovat svoje taneční schopnosti. Souboj jsem vyhrála ona už v půlce písničky nevěděla co dělat a já to tam vážně rozjela.

 Další souboje budou za chvíli a teď tam pustili další ,,HIT" .  Šla jsem zpět za Kylem. ,,Panebože to byl trapas." Kyle se smál a nemohl popadnout dech. Když se trochu uklidnil poplácal mě po zádech. ,,Bylo to vážně dobrý. " V tu chvíli mi na záda vyskočila Annie. ,,Ty jsi opravdu nejlepší Emm!" ,,,Díky, ale prosím tohle už mi nikdy nedělej." Smáli jsme se a večer jsme se vrátili domů. Lehla jsem si a bála se, co všechno mě čeká na tom táboře.....

14 dní v pekle nebo ne? ✓ ( probíhá korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat