Bölüm 1 (Geçmişe Dönüş)

450 35 12
                                    

O günü çok iyi hatırlıyorum henüz 7 yaşındaydım. En büyük isteklerimden biri uzay gemisi oyuncağıydı çünkü komşumuzun kızında vardı sonuçta çocukluk hevesi ile bende çok istiyordum bundan anneme bahsetmeye çekinirdim onları zora soktuğumu düşünürdüm hep ama cesaretimi topladım ve annemle konuşmaya karar verdim;
- Anne?
+Evet oğlum?
-Heily'i biliyorsun değilmi?
+Yan komşumuz olanı demiyormusun?
-Evet.
+Ne olmuş ona?
-Şeyy.. uzay gemisi oyuncağı var da onun acaba banada alırmısınız?

Annemin reddedeceğini düşünür bir şekilde bakıyordum ama annem;

+Olur tabiki oğlum üzerini giyin hemen gidip almaya gidelim.

Demişti. O anki mutlulugu bidaha yaşadımmi diye sorarsanız.. Hayır o anki mutluluğu bidaha yaşamamıştım sanırım..
Arabaya bindik ve alışveriş merkezine doğru yola çıktık cidden ben hala annemin izin verdiğine inanamıyordum ve o kadar mutluydum ki. On dakikalık bir yolculuğun ardından alışveriş merkezine geldik. Ben heyecandan ölecektim galiba hatırlamıyorum..
Herneyse istediğim mağazaya girdiğimizde etraf o kadar güzeldiki tavanda yıldızlar ve gezegenler yerlerde ay yüzeyi gibi kriterler olan fotoğraflar ve evet tam karşımda uzay gemisi duruyordu. O çok istediğim uzay gemisi.. Galiba heyecandan yürüyemiyordum. Ama oraya gitmeyi başardım fakat bikaç raf üstte idi ve yetişemiyordum.. Neyseki oyuncakçı abi bana uzatmıştı. Eve dönüş yoluna ben hala heyecanlıydım.
-Anne
+Evet oğlum?
-Şeyy heily bu akşam bize oynamaya gelebilirmi acaba?
+Olur tabikide.
Galiba en mutlu günüm bu gündü..
-Çok teşekkür ederim anneciğim.

Eve geldiğimizde oyuncağımı açmak için sabırsızlanıyordum ama heily'nin gelmesini bekledim.
Yaklaşık 30 dakka sonra gelmişti.
(Gülümseyerek)
-Merhaba Heily
+Merhaba
-Gel. Sana bişey göstermem lazım.
Koşarak merdivenleri çıktıktan sonra sonunda odama ulaştık ve paketi açmaya başladım..
O çok istediğim uzay gemisi oyuncağı karşımdaydı ve boyu neredeyse benim kadardı.
Heily de en az benim kadar mutlu görünüyordu.
Benimki uzay gemim maviydi onun ki pembe.
Oynarken cidden o kadar eğleniyorduk ki..
+Bigün uzaya gitmeyi cidden çok istiyorum ya sen?
-Bende çok istiyorum heily. Özellikle Marsa gitmeyi çok isterdim..
+Ben Satürnü tercih ederim.
-Mars'da güzel ama.
+Olsun satürnde güzel.
-Evet.. Satürn de güzel.

Kapı çaldı karşımızdaki heily'nin annesi bayan scott'tu.

+Bu Akşamlık bu kadar yeter dimi çocuklar?

Saate bakmıştım
Saat 09:30 du
-Oynarken zamanın nasıl geçtiğini bilemedik bayan scott.
+Sorun değil. Yarın bidaha oynarsınız..
-Teşekkür ederim Bayan Scott iyi Geceler.
+Sanada küçük adam.

Heily gittikten sonra ben oynamaya devam ettim..
Uzay gemimi odanın heryerinde gezdiriyordum..
"Marslıdan dünyaya Marslıdan dünyaya marsa inişimi gercekleştirdim cevabınızi bekliyorum" Mars oyununu tamamen oynayamadan annem odaya girdi saat geç oldu yatman gerek dedi.
Saate baktım ve 11 olmuştu cidden yatmam gerekiyordu..
O gece tamamen uzayı, uzay gemimi ve marslı uzaylılari düşünerek uykuya dalmıştım.. Hayatımın en güzel günlerinden biriydi cidden.

MarslıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin