Příčná ulice

150 7 4
                                    

   Zjistila jsem, že jsem se probudila velice brzy. Už v pět. Chtěla jsem ještě spát, ale už mi nešlo usnout. Sešla jsem tedy dolů do kuchyně a šla si udělat snídani.
   Když jsem byla po snídani, hotová s hygienou i oblečená, přišla mamka a ptala se mě, proč nespím. Všechno jsem jí vysvětlila. Já prostě nemůžu spát, když za pár hodin příjde profesor Snape!
   A opravdu v deset už stál u dveří. Smála jsem se mu, protože nemohl přijít na to, jak se zvoní. Nemohl jsem se však už dívat, jak se trapí, tak jsem mu otevřela dveře a pozvala ho dovnitř. Pozdravil a nastavil mi ruku. Věděla jsem, co se bude dít: poprvé v životě se budu přemisťovat!
   Dostali jsme se před Děravý kotlík. Bylo mi trochu nevolno, ale ustála jsem to. Vešli jsme dovnitř. Bylo tu temno a smrdělo to tady zatuchlinou. Slušně jsem pozdravila, ale pan profesor nevypadal, že by chtěl pozdravit...
   Došli jsme k té úžasné zdi. Snape poklepal na určité cihly a zeď se rozestoupila. Naskytl se mi úžasný pohled. Abyste to chápali, vždycky jsem se sem chtěla dostat, jako každý správný potterhead, a teď se mi to splnilo.
   Vešli jsme tam. Musela jsem se všude rozhlížet. Nakoupili jsme všechno co bylo potřebné. Dokonce i krásnou sovu. Pojmenovala jsem ji Celest, protože mi to příjde velice vznešené. Nakonec jsme zavítali do obchodu s knihami (Krucánky a kaňoury), ale Snape chtěl hned odejít. Byl tam totiž Lockhart. A Harry. Za námi se ozval hluboký a tichý hlas: ,,Á, Snape, kdopak je tato mladá dáma?'' Snape se otočil, ''usmál se'' a v klidu odpověděl: ,,To je Ginny Sunny. Brumbál mi řekl, ať jí pomohu nakoupit věci do školy...'', neznělo to tedy moc nadšeně... Lucius Malfoy se na mě překvapeně koukal. Pak se otočil na Snapea, kývl na něj hlavou a odešel.
   ,,Pane profesore, chodí do Bradavic Harry Potter?'', zeptala jsem se.
   ,,Bohužel ano...'', řekl Draco Malfoy místo Snapea.
   ,,Proboha. Proč se zde zjevují všichni Malfoyovi?!'' zaúpěla jsem.
   ,,Vždyť jsem se ti nepředstavil.'', koukal na mě chvíli zmatený Draco, ale pak se usmál svým typickým úšklebkem: ,,Aha, už vím. Malfoyovi jsou velice známý rod.''
   ,,Hele, Harry Potter!'', vykřikla jsem. Konečně jsem ho zahlédla, protože jsem ho předtím vůbec v tom shluku lidí neviděla. Byl hezký. Jeho zelené oči mu přímo báječně seděly k jeho tmavým rozcuchaným vlasům.
   V tom se zase objevil Lucius Malfoy. S panem Weasleym se pošťuchovali tak dlouho, dokud se na sebe doslova nevrhli. Pan Weasley vyhrál, ale protože je hodný, tak ho nechal jít. Draco takovou potupu nesnesl a radši se jen nenápadně vytratil. Samozřejmě nezapomněl Hermioně říct ,Mudlovská šmejdka'.
   ,,Ahoj Harry, já jsem Ginny Sunny," vychrlila jsem na něj. Chvíli jen zmateně koukal, ale pak se usmál: ,,Ty letos jdeš do prvního ročníku v Bradavicích?"
   Vůbec jsem nevěděla, jak na to odpovědět, protože to sama vlastně úplně nevím, ale Snape se toho ujal: ,,Slečna Sunny bude chodit do stejného jako vy, pane Pottere."
   Harry vypadal překvapeně, ale neptal se. Myslím, že otázky přijdou později...
   Snape už chtěl zmizet, ale já potřebovala ty knihy. Harry od Lockhart dostal knihy zdarma, ale nechtěl je, tak mi je věnoval.
   S Harrym jsme se chtěli jít ještě podívat na nový Nimbus 2001. Snape ale řekl, že s Potterem nikam nejde. Tak jsem se s Harrym rozloučila a chtěli jsme jít už zpátky domů. Bohužel jsme narazili na Luciuse Malfoye: ,,Takže tedy letos jedeš poprvé do Bradavic, ano?" Zarazila jsem se. Proč se o mě zajímá Lucius Malfoy? ,,Ano," přikývla jsem.
   Lucius Malfoy vyndal knihy, které jsem dostala od Harryho, z mého kotlíku, kam jsem si je uložila a velice pečlivě si je prohlížel. Pak se dal na chvíli do řeči se Snapem. Ani jeden z toho nevypadali moc nadšeně, ale já věděla, proč to Malfoy udělal: dal mi totiž mezi knihy deník Toma Riddlea. Pak mi dal knihy zpět do kotlíku, pokynul nám hlavou a zmizel.
   Doma jsem se na deník podívala. Nevypadal nebezpečně, ale já věděla, jaké zlo se uvnitř ukrývá. Chvíli jsem si ho jen tak prohlížela, ale pak jsem usoudila, že bude lepší s ním nic nedělat dokud to neprojednám s Brumbálem.
  

  

Ginny Sunny [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat